کد خبر 554498
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برنده بازی با تراکتورسازی شاید قهرمان لیگ شود.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست پیش از بازی تراکتورسازی گفت: بازی حساس و مهمی برای هر دو تیم است. زیرا برنده این مسابقه شاید قهرمان لیگ شود و بازنده هم قهرمانی را از دست داده و نتواند سهمیه آسیایی کسب کند. فکر می‌کنم بازی جذابی پیش رو داشته باشیم.

وی ادامه داد: تراکتور و ذوب‌آهن بازیکنان خوبی در اختیار دارند و ما باید در دفاع و حمله متمرکز باشیم تا دست پر از زمین خارج شویم. دقیقا مثل بازی با بنیادکار.

گل‌محمدی در مورد مصدوم و محروم تیمش گفت: مهدی‌پور محروم است و 3 بازیکن مصدوم داریم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد مشکلات خط دفاعی ذوب‌آهن گفت: نباید اشتباهات فردی داشته باشیم، زیرا تیمی مثل تراکتورسازی از اشتباهات ما نهایت استفاده را می‌کند.

گل‌محمدی در مورد گلایه‌های قاسم حدادی‌فر گفت: من به عنوان سرمربی انتظارات زیادی از او دارم؛ چراکه او یکی از بازیکنان باتجربه تیم است و کاپیتان ما هم محسوب می‌شود. بهتر بود که این مسائل در خودمان حل می‌شد و رسانه‌ای نمی‌شد. دو ماه سخت را پیش رو داریم و نیاز داریم که تمرکزمان بالا باشد و باید احساسات خودمان را کنترل کنیم.

وی در مورد دعوت‌نامه لسترسیتی برای شکاری گفت: هنوز هیچ دعوت‌نامه‌ای به باشگاه نرسیده است و این موضوع هم بر روی این بازیکن تأثیر منفی گذاشته و او نمی‌تواند در تمرینات آن‌طور که انتظار داریم، ظاهر شود. شکاری باید تمرکزش را روی تمرینات بگذارد و در پایان قراردادش با باشگاه می‌تواند به مسائل دیگر فکر کند. در حال حاضر هیچ بازیکنی از ذوب‌آهن جدا نمی‌شود.
منبع: فارس