کد خبر 554645
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه اگر قرار است نفت را بفروشند، گفت: از مهندس زنگنه خواهش می کنم در ۷۲ ساعت این کار را انجام بدهد تا ما نیز تکلیف خود را بدانیم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش مقابل پدیده مشهد با بیان این مطلب افزود: بازی خوبی ارائه کردیم و بازیکنانم در تمامی خطوط بازی قابل قبولی ازخود ارائه کردند. با توجه به فشار بیش از حدی که روی تیم ما بود و مشکلات بسیاری که داشتیم اما توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به نتیجه خوب دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: گروه آنالیز ما به خوبی حریف را آنالیز کرده و کاملا از تیم پدیده شناخت داشتیم و می توانستیم حتی تعداد گلهای خود را به سه و ۴ برسانیم که با کمی بدشانسی به این مهم دست پیدا نکردیم.

سرمربی نفت تهران تاکید کرد: من این پیروزی را به خانواده دارستانی تقدیم می کنم که روز گذشته مراسم چهلم آن مرحوم بود و همچنین به خانواده بازیکنانم که زحمات زیادی در این مدت کشیده و فشار زیادی را تحمل کردند. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده مان نیز موفق باشیم و به رده های بالای جدول صعود کنیم.

 وی در پاسخ به این سئوال که روز گذشته مربی شما اعلام کرده بود که منصوریان امروز حرفهای زیادی برای گفتن داشت، گفت: شاید به اقتضای سنم روز بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. هم چهلم مرحوم دارستانی بود و هم مشکلات مالی که در این مدت گریبانگیر تیم نفت شده و باعث شده تا فشار زیادی را تحمل کنند اما پدرم یک حرف به من آموخت و گفت وقتی نمک می خوری نمکدان را نشکن و من هم با توجه به اینکه با نفت روزهای خوبی را داشتم و با این تیم شرایط خوبی را پیدا کرده بودم یک گام عقب نشینی کردم .

منصوریان ادامه داد: امیدوارم مسئولین به کمک بازیکنان بیایند و مشکلات را حل کنند اما یک خواهش عاجزانه از مهندس زنگنه وزیر محترم نفت دارم و آن این است که اگر قرار است تیم نفت را بفروشند بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده این کار را انجام دهند و اگر می خواهند این تیم را نگهدارند کمک کنند تا ما از این شرایط بد بیرون بیاییم.

منصوریان تاکید کرد: من از شخص وزیر می خواهم که کمک کند زیرا او مردی است که در دو، سه دهه اخیر یکی از مدیران موفق کشورمان بوده است و از تجربه بالایی برخوردار است اما باز هم از او خواهش می کنم با توجه به مشتری هایی که تیم نفت دارد اگر قرار است نفت را نگهدارند که او ما را یاری کند و اگر می خواهند آن را بفروشند این کار را خیلی زود انجام دهند تا ما هم تکلیف خود را بدانیم.

سرمربی نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: من اگر ۱۰ سال لازم بود تا در دانشگاه درس بخوانم و تجربه کسب کنم در طول این یک سال آنقدر سختی کشیدم و تلاش کردم تا الان مثل یک کماندو شدم و آماده هرگونه سختی هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که رضا مهاجری سرمربی پدیده گفته است داوران بیشتر به سود نفت سوت زده اند، گفت: مدتها است که در خصوص داوری هیچ صحبتی نمی کنیم و نسبت به قضاوت آنها اعتراضی ندارم من حتی به سیامک کوروشی که داور به او کارت داد اعتراض نکردم زیرا تا حدودی بازیکن خودم را مقصر می دانستم اما در باشگاه نفت یاد گرفته ایم تحت هیچ شرایطی به داوراعتراض نکنیم.

علیرضا منصوریان در پاسخ به این سئوال که آیا درست است که آیا بیرانوند از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دارد یا نه گفت: بجز علیرضا، وحید امیری هم پیشنهاد دارد و حتی دو بازیکن دیگر ما نیز از تیم های اروپایی پیشنهاد دارند.

سرمربی نفت تهران افزود: وقتی عملکردت خوب باشد مطمئنا از تیم های خلیج فارس تا اروپا پیشنهاد خواهید داشت اما من به بیرانوند گفتم که دقت بیشتری به خرج بدهد و تنها به پول اولیه ای که به تو می دهند قانع نباش و سعی کن انتخاب خوبی برای خود داشته باشی.

وی در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا بدنبال کسب سهمیه اسیا هستید یا خیر گفت: ما یک جدول در محل تمرین درست کرده ایم و آن را مثل یک جام حذفی برای خودمان تصور می کنیم و وقتی این بازی را به پایان رساندیم فکر می کنیم به مرحله یک سی و دوم رسیده ایم و از جدول کاری نداریم و تنها هدفمان پیروزی در بازیهای باقیمانده است و حتی فکر اینکه می خواهیم به کسب سهمیه آسیا برسیم هم نداریم.

منبع: مهر