کد خبر 554778
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

پرسپولیس موفق شد روز گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود تا پایان فصل با نتیجه ۲ بر یک مقابل ملوان پیروز شود و به عقیده بسیاری از کارشناسان بتواند نام خود را به عنوان شانس اول قهرمانی مطرح کند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس موفق شد روز گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود تا پایان فصل با نتیجه 2 بر یک مقابل ملوان پیروز شود و به عقیده بسیاری از کارشناسان بتواند نام خود را به عنوان شانس اول قهرمانی مطرح کند. پرسپولیس با بازیکنان جوانی که در این فصل در اختیار گرفته است موفق شده کاری انجام دهد که اول فصل کمتر کسی آن را پیش بینی می‌کرد. پرسپولیس با پیروزی که در بازی روز گذشته برابر ملوان بدست آورد حالا با روحیه‌ای خوب به استقبال دربی می‌رود و می‌تواند با پیروزی در این بازی نزدیک‌تر از همیشه به سوی فتح لیگ پانزدهم گام بردارد.

صدرنشین نیم‌فصل دوم

هرچه پرسپولیس در ابتدای نیم فصل اول بد نتیجه گرفت و این تیم در رتبه‌های پایانی جدول رده بندی قرار داشت در نیم‌فصل دوم موفق شده نتایج خوبی بگیرد. این تیم تا بدین جای کار در 10 بازی سپری شده از نیم فصل دوم موفق شده با 20 امتیاز نام خود را به عنوان صدرنشین نیم فصل دوم معرفی کند که این خود نشان می‌دهد این تیم در این روزها چه شرایط خوبی را تجربه می‌کند و حالا چقدر طرفدارانش را امیدوار به کسب جام کرده است. بعد از پرسپولیس تیم نفت تهران با 19 امتیاز قرار دارد و البته امروز استقلال هم می‌تواند با پیروزی برابر سپاهان جمع امتیازهای خود را به عدد 19 برساند.

بهترین فرصت برای اوج گیری
بدون تردید دوران اوج گیری پرسپولیس در بازی‌های لیگ برتر در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاده و اوضاع به گونه‌ای رقم خورد که این تیم بتواند حالا جدی‌تر از گذشته به قهرمانی فکر کند. هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم پرسپولیس راحت‌تر در بازی‌هایش پیروز می‌شود و این بهترین فرصت برای اوج گیری این تیم است. این تیم دقیقا برعکس استقلال است چراکه این نیم فصل را بسیار خوب شروع کرد اما در ادامه با افت محسوس روبرو شد تا جایی که در خطر از دست دادن صدرجدول قرار گرفته است.

منبع: نسیم