کد خبر 5582
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰

پس از از دسترس خارج شدن وب سايت شخصي محمود احمدي نژاد و نيز سايت کابينه هفتاد ميليوني که با سرو صداي زيادي راه اندازي شده بود اينک سايت خدمات مشهور به "سامد" نيز از کار افتاده است.

به گزارش مشرق به نقل از البرز، سامد (سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت) از نيمه آذر ماه سال 1387 با هدف ارتقاء سطح پاسخگويي دستگاه‌هاي اجرايي به مردم، افزايش ميزان رضايتمندي مردم از خدمات عمومي دولت، توسعه و بهبود استانداردهاي ارائه خدمات، ايجاد بستر مناسب براي تعامل آسان مردم و دولت، تسريع در انتقال مشکلات و نظرات مردمي به مراجع مربوطه، پاسخگويي سريع و رسيدگي موثر به تقاضاي مردم و احقاق حقوق آنها، افزايش نظارت مردمي بر نحوه ارائه خدمات دولتي و سياست گذاري بر کاهش عوامل بروز نارضايتي از طريق مستندسازي و طبقه بندي و اولويت بندي مکاتبات واصله دولت آغاز به کار کرد.
به گفته مسئولان نهاد رياست جمهوري قرار بود آحاد ملت در هر استان و حتي هموطنان ايراني مقيم خارج کشور بتوانند از طريق همه ابزارهاي ارتباطي روز دنيا از جمله تلفن (شماره 111 به عنوان سرشاخه ارتباطي)، نمابر، پيام کوتاه (SMS) و پست الکترونيک و در صورت فقدان اين ابزارها، از طريق مکاتبه يا مراجعه به مراکز سامد با اين سامانه ارتباط برقرار و مطالبات خود را پيگيري کنند.