کد خبر 559411
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

مدافع صبا اعتقاد دارد استقلال همچنان می تواند قهرمان لیگ بشود و همه باید از این تیم حمایت کنند.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی، مدافع تیم صبا و کاپیتان اسبق باشگاه استقلال گفت که هواداران حق دارند از نتایج استقلال ناراحت باشند اما همه باید از مظلومی حمایت کنند چراکه تنها او می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند.

شکست سنگین استقلال در بازی با پرسپولیس اتفاق شوک‌آوری برای هواداران این تیم بوده است. شما این شکست سنگین را پیش‌بینی می‌کردید یا اعتقاد دارید این نتیجه اتفاقی بدست آمد؟
راستش را بخواهید من که در این بازی حضور نداشتم که بدانم این نتیجه اتفاقی بوده یا نه. اما واقعا از این نتیجه شوکه شدم و اصلا فکرش را نمی‌کردم استقلال با این نتیجه از پرسپولیس شکست بخورد و این موضوع بسیار برای من عجیب است. من سال‌ها در استقلال زحمت کشیدم و واقعا باور ندارم که این نتیجه بدست آمده باشد. روزی که بازی را دیدم آنقدر ناراحت بودم که تا چند ساعت جواب هیچ کس را نمی‌دادم. واقعا اعتقاد دارم حق استقلال این شکست نبود.

پس فکر می‌کنی استقلال می‌توانست نتیجه بهتری بدست بیاورد. درست است؟

صد در صد من این اعتقاد را دارم و این نتیجه از نظر من هرگز واقعی نیست. اگر این بازی را یک بار دیگر نگاه کنید متوجه می‌شوید که استقلال در این بازی موقعیت‌های خیلی خوبی بدست آورد. خودتان دید که استقلال زمانی که یک بر صفر عقب بود چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. اگر استقلال بازی را به تساوی می‌کشید به طور قطع نتیجه دیگری رقم می‌خورد و به هرحال این هم اتفاق‌های فوتبال است که توپ‌های استقلال گل نشد و باید همه سعی کنیم این شکست سنگین را فراموش کنیم.

فکر می‌کنی دلیل اصلی اینکه استقلال 4 گل دریافت کرد اشتباه کادرفنی بود یا بازیکنان در ثبت این نتیجه مهمترین نقش را داشته‌اند؟

من نمی‌خواهم ارزش‌های کادرفنی استقلال را زیر سوال ببرم چون آنها تمام تلاش خود را در طول هفته انجام دادند و هرگز فکر نمی‌کردند این نتیجه اتفاق بیفتد. با این حال من فکر می‌کنم بازیکنان استقلال جوانی کردند و موقعیت‌های زیادی را به پرسپولیس دادند. شاید اگر اشتباه‌های فردی نبود الان نتیجه دیگری رقم خورده بود و حرف‌های ما هم خیلی فرق می‌کرد.

خیلی از پرسپولیس‌ها اعتقاد دارند استقلال باید با گل‌های بیشتری در این بازی شکست می‌خورد. نظر شما در این باره چیست؟

به هرحال بعد از چنین نتیجه‌ای طبیعی است که کری وجود دارد و طبیعی است که استقلال در بازی با پرسپولیس یک روز خیلی بد را پشت سرگذاشت و فکر می‌کنم همه این موضوع را قبول دارند و کسی هم اعتراضی نسبت به این موضوع ندارد. استقلال در این بازی موقعیت‌های زیادی را به حریف خود داد و باز خدا پدر رحمتی را بیامزرد که چند موقعیت پرسپولیس را از آنها گرفت.

هواداران استقلال به محل تمرین استقلال آمدند و حسابی به بازیکنان و کادرفنی انتقاد کردند. به آنها حق می‌دهی که عصبانی باشند؟

باید جای هواداران باشی تا متوجه شوی آنها چه می‌کشند. با توجه به شرایط بد اقتصادی تماشاگرانی که به استادیوم می‌آیند وقتی با این شکست روبرو می شوند درد دل شان و مشکلات زندگی‌شان چند برابر می‌شود. آنها با تیم‌هایشان زندگی می‌کنند و وقتی چنین اتفاق ناگواری می‌افتد دیگر نمی‌شود آنها را کنترل کرد و باید به آنها حق داد که ناراحت باشند.

ولی آنها تهدید کرده‌اند که اجازه نمی‌دهند مظلومی دیگر به کارش در استقلال ادامه بدهد. به نظر شما این کار درستی است؟

من همان اول به هواداران حق دادم که ناراحت باشند چون این شکست به هیچ عنوان قابل توجیه نیست اما من فکر می‌کنم هواداران فقط در موقع خوشی نباید پشت تیم باشند و باید در روزهای سخت هم از تیم حمایت کنند. الان است که استقلال به هوادارانش نیاز دارد و تنها آنها هستند که این تیم را می‌توانند از این شرایط خارج کنند. تماشاگر در این شرایط باید موقعیت خود را به خوبی درک کنند و استقلال را دوباره به بازی‌های لیگ برگردانند.

فکر می‌کنی استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و یا شانسی برای این تیم قائل نیستی؟

صد درصد می‌تواند جام بگیرد. فراموش نکنید پرسپولیس برای کسب یک جام می‌جنگد اما استقلال هر 2 جام را در دست دارد و می‌تواند همه چیز را به نفع خود تغییر بدهد. الان وقت  حمایت از استقلال است و به نظر من تمام ارکان باشگاه باید از مظلومی حمایت کنند تا او بتواند با روحیه‌ای خوب استقلال را هرچه زودتر از این شرایط خارج کند. در این شرایط تنها مظلومی است که می‌تواند استقلال را نجات بدهد.

منبع: نسیم