کد خبر 563189
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که از عدم بازگشت محرم نویدکیا به این تیم بی‌خبر است.

به گزارش مشرق، قاسم زاغی‌نژاد درمورد پیروزی سپاهان مقابل نفت تهران گفت: این پیروزی نمی‌تواند منتسب به من باشد و به‌واسطه تلاش مربیان قبلی است. باید خیلی خودخواه باشم که این پیروزی را به خودم ربط بدهم، چون ما در این مدت کوتاه فقط در بحث روانی روی تیم کار کردیم.

وی افزود: بازی‌های سپاهان مقابل نفت همیشه سنگین و دشوار بوده و این تیم همیشه سپاهان را اذیت کرده است. نفت جزو تیم‌های خوب تاکتیکی و با برنامه لیگ است که سرمربی با برنامه‌ای هم دارد به اعتقادم منصوریان جزو مربیان خوب فوتبال ما محسوب می‌شود. ما برای این مسابقه پیش‌بینی بازی سختی را می‌کردیم، اما شناخت‌مان از تیم نفت و قابل پیش‌بینی بودن نوع بازی این تیم باعث شد آنها را کنترل کنیم. تیم ما از نظر روانی و نفری شرایط ایده‌آلی برای این بازی نداشت، چند مصدوم داشتیم و شرایط‌مان سخت بود، اما توانستیم در روزی که با تیمی قدرتمند بازی داشتیم، با حمیت و همدلی تیمی به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه رسول نویدکیا اعلام کرده است برادرش محرم نویدکیا دیگر به این تیم بر نمی‌گردد، اظهار داشت: شخصاً این مسائل مربوط به من نیست و اتفاقات اخیر هم در زمانی افتاده که شاید اطلاعات خوبی از این ماجرا نداشته‌ام. به‌همین دلیل نمی‌توانم چیزی بگویم یا تصمیم بگیرم. من وظیفه‌ام اکنون این است از تمام عوامل منتسب به باشگاه که می‌توانند به تیم کمک کنند، دریغ نکنم تا سپاهان موفق شود. درمورد این مسائل هم نمی‌توانم پاسخگو باشم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. محرم نویدکیا هم اسطوره سپاهان بوده و او برای باشگاه فراتر از یک بازیکن است.

زاغی‌نژاد درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل الاتحاد عربستان گفت: این بازی صددرصد برای ما حیثیتی است. متأسفانه یکی از فجیع‌ترین سال‌هایی که از نظر بدشانسی دیده بودم، امسال برای سپاهان رخ افتاد. استیماچ هم بدشانس بود که امسال به سپاهان آمد و او علی‌رغم کار فنی خوبی که داشت، اما بدشانسی آورد و نتوانست نتیجه بگیرد. حالا ما با این شرایط و بعد از باخت سنگینی که مقابل الاتحاد داشتیم، کار سختی داریم و باید بازیکنان را از نظر روانی آماده کنیم که بازی قبلی با الاتحاد را فراموش کنند. باید در این بازی حیثیتی نتیجه خوبی بگیریم و شکست قبلی را جبران کنیم که کار سختی است.
منبع: تسنیم