کد خبر 565645
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

مربی اسپانیایی بایرن مونیخ معتقد است که هنوز اتفاقی نیافتاده و شاگردانش در بازی برگشت دور نیمه نهایی جبران خواهند کرد.

به گزارش مشرق، گواردیولا مربی بایرن مونیخ با وجود شکست 1-0  در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا  مقابل اتلتیکو هنوزم امیدش برای جبران شکست در دور برگشت را حفظ کرده است.

تک گل زیبای سائول در بازی رفت در ورزشگاه ویسنته کالدرون باعث برتری اتلتیکو شد و این بدان معناست که شاگردان سیمئونه بازی سختی در آلیانز آرنا خواهند داشت.

با این وجود گواردیولا مطمئن است که بایرن در بازی که مولر را در اختیار ندارد میتواند شکست دور رفت را جبران کند.

گواردیولا در مصاحبه با خبرنگاران گفت:دلیل باخت ما در دور رفت کاملا فنی بود و ما برای بازی برگشت با یک مهاجم به میدان میرویم.استراتژی ما برای بازی با دو مهاجم مناسب نبود و ما این بار با یک مهاجم به زمین میرویم اگرچه من بازی دادن به مولر را خیلی دوست دارم.

در بازی لیسبون لواندوفسکی بیرون نشست ولی ما بردیم، ما هنوزم یک استراتژی داریم ولی اگر عملی نشد شما میتوانید من را بکشید!شاگردان گواردیولا شنبه در رقابت های بوندسلیگا  به مصاف مونشن گلادباخ میروند و در صورت پیروزی میتوانند چهارمین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرند.

مربی بایرن در این باره گفت:الان تمرکز ما بر روی بازی با گلادباخ است. آنها تیمی با کیفیت با مربی و بازیکنانی بزرگ هستند.ما هنوز قهرمان بوندسلیگا نشده ایم ولی امیدوارم هواداران فردا بتوانند جشن پیروزی بگیرند.

منبع: ورزش 11