کد خبر 569087
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

مربی تیم ملی کاراته گفت: هفته آینده در کمپی در جین حاضر خواهم شد و و در صورت توافق با آنها نیز بعد از مسابقات جهانی به این کشور می‌روم.

به گزارش مشرق،حسین روحانی در خصوص حضور در کادرفنی تیم ملی کاراته اظهار داشت: من و هروی چندین سال در کنار هم در کادرفنی تیم ملی حضور داشتیم  و خدا را شکر هماهنگی خوبی با هم داریم و امیدوارم بتوانیم یک تیم خوب را برای مسابقات جهانی اتریش آماده کنیم. از شهرام هروی هم بابت اعتمادی که به من کرد تشکر می‌کنم.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود از یکی از کشورهای آسیایی پیشنهاد مربیگری دارد، عنوان کرد: من از سال گذشته پیشنهادی از کشور چین دارم و مذاکراتی نیز انجام دادیم اما متاسفانه برخی دوستان خیلی لطف دارند و عنوان می‌کنند با آنها صحبت شده است. من 6، 7 ماه با آنها مذاکراتی داشتم و  قرار است هفته آینده نیز در کمپی در این کشور حضور داشته باشم تا مذاکرات بیشتری را انجام بدهیم. البته من در حال حاضر در خدمت تیم ملی هستم و در صورت توافق با آنها نیز بعد از مسابقات جهانی به این کشور می‌روم.

روحانی در پاسخ به این سوال که با توجه به دلسردی که در مصاحبه‌های اخیر نسبت به شرایط کاراته داشت، چگونه حاضر به همکاری تیم ملی شد، عنوان کرد: من همیشه سعی کردم برای کاراته کشورم مفید باشم و تمام تلاشم را نیز با توجه به کسب 4 مدال جهانی انجام دادم اما انگار عده‌ای این مسائل را فراموش کردند. اگر حسین روحانی به این جایگاه رسیده است به خاطر حمایت جامعه کاراته در گذشته بوده است و از پول بیت‌المال برای او هزینه شده است.

وی ادامه داد: من چه زمانی که بازیکن بودم و چه زمانی که وارد بحث فنی شدم تمام تلاشم را برای کشورم انجام دادم اما نمی‌دانم چرا برخی دوستان با من مشکل دارند و  علاقه‌ای به حضور من ندارند و این مسئله برای من جای سوال است. در حال حاضر این مسائل دیگر برای من اهمیت ندارد و پس از صحبتی که هروی با من داشت و با توجه به سابقه همکاری که با هم داشتیم و علی‌رغم فشاری که برای عدم حضور من بود، سفت و محک ایستادم تا به تیم ملی خدمت کنم. هر کمکی هم از دستم بربیاد تا زمانی که در ایران هستم برای تیم ملی انجام خواهم داد.

مربی تیم ملی کاراته در خصوص توقعاتی که نسبت به عملکرد تیم ملی وجود دارد، گفت: تیم کاراته ایران در دوره گذشته در بخش کومیته تیمی قهرمان شده است و در بخش انفرادی نیز یک مدال نقره و برنز کسب کرد. قطعا به طبع این نتایج توقعات از تیم ملی کاراته بالا است و ما نیز تلاش می‌کنیم با یک برنامه خوب و امید به خدا شرایط خوبی در مسابقات جهانی اتریش داشته باشیم . مهمتر چیز در این مقطع بحث حاشیه‌ها است و در این سال‌ها با توجه به سابقه‌ای که دارم می‌دانم نقش کنترل حاشیه‌ها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در بعد روانی باید شرایطی را پیش بیاوریم که مدعیان تیم ملی در آرامش باشند و باخیال راحت بدانند تیم ملی براساس عدالت انتخاب خواهد شد. قطعا در این دوره نیز حاشیه وجود خواهد داشت و کادرفنی و بازیکنان باید توانایی مهار حاشیه‌ها را داشته باشند و به خصوص بازیکنان به گونه‌ای رفتار کنند تا با شرایط ایده‌آل در مسابقات جهانی شرکت کنند.

منبع: نسیم