با گذشت 9 روز از آغاز عملیات نیروهای نظامی عراقی برای بازپس گیری شهر فلوجه از تروریستهای تکفیری داعش، حملات رسانه ای ال سعود علیه رزمندگان عراقی لحظه به لحظه در حال تشدید شدن است.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت 9 روز از آغاز عملیات نیروهای نظامی عراقی برای بازپس گیری شهر فلوجه از تروریستهای تکفیری داعش، حملات رسانه ای ال سعود علیه رزمندگان عراقی لحظه به لحظه در حال تشدید شدن است.


بنابر این گزارش، رسانه هایی همچون العربیه و الحدث بار اصلی جوسازی ها و دروغ پراکنی ها علیه نظامیان عراقی را بر عهده دارند. تمرکز اصلی حملات رسانه ای سعودی ها نیز بر روی یگان "بسیج مردمی" حشدالشعبی عراق قرار دارد که بر اساس مصوبه پارلمان این کشور زیر محموعه نیروهای مسلح قانونی عراق و تحت نظارت نخست وزیری این کشور اداره می شود. روز گذشته روزنامه سعودی "رای الیوم" چاپ ریاض با انتشار مطلبی در تیتر نخست خود از "غارت محلات شهر فلوجه توسط حشدالشعبی" خبر داده بود. این در حالی است که در همان روز سرلشگر "عبدالوهاب الساعدی" سخنگوی اتاق عملیات مشترک آزادسازی فلوجه ورود نیروهای بسیج مردمی را به محلات شهر فلوجه را بشدت تکذیب کرده و خواستار پرهیز رسان های سعدی از حمایت از داعش شده بود. وی حشدالشعبی را یگانی منظم و آموزش دیده عنوان کرده که در کنار ارتش و پلیس عراق نقش غیر قابل انکاری در آزادسازی عراق از اشغال داعش ایفا کرده است.