کد خبر 595135
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: برای نیل به سمت مشتری‌مداری باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج و وارد عرصه رقابت شویم.

 به گزارش مشرق، محمد جواد آذری جهرمی با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت مشتری‌مداری حرکت می‌کند، اظهار کرد: درست است که حاکمیتی هستیم اما باید به سراغ مشتری برویم و علاوه بر پاسخگویی به مشکلات، رضایتشان را جلب و از آنان قدردانی کنیم.
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در مراسم معارفه مدیران زیرساختی صحبت می‌کرد، گفت: انتظار بنده این است که بایستیSLA  (موافقتنامه‌های سطح خدمات) با مشتریان داشته باشیم و کیفیت خدماتمان را بالا ببریم حتی جریمه هم برای کیفیت نامطلوب بپردازیم.
 
او اضافه کرد: باید تحول را از خودمان شروع کنیم و خود را پاسخگو به اپراتورها بدانیم تا آنها نیز به مردم و کاربر نهایی پاسخگو باشند.
 
جهرمی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و شبکه ملی اطلاعات با جوابگو بودن تحقق خواهد یافت و امروز انتظارات از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده بسیار سنگین است.
 
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به رشد چشمگیر پهنای باند دیتا گفت: در سال 88 پهنای باند 13 گیگابیت بر ثانیه با سه میلیون کاربر بود که خرداد 92 به چهار و نیم میلیون مشترک با 72 گیگ رسید و این نشان می‌دهد زیرساخت رشدی را با توجه به بازار تجربه کرده است اما یکباره در سال 92 با جهش در شمار کاربران این آمار به 34 میلیون کاربر پهن باند در کشور رسید.
 
وی افزود: این موضوع فشار مضاعفی به زیرساخت وارد کرد که خوشبختانه بخش توسعه، نگهداری شرکت از این آزمون سربلند بیرون آمد.
 
مدیر عامل زیرساخت با بیان اینکه تکلیف ما توسعه شبکه ملی اطلاعات است، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این مهم نیازمند یک آغاز مجدد به سمت هدف بزرگتر هستیم که  لازمه آن آوردن نیروهای تازه نفس با کار و ایده‌های جدید به این سمت است. برای این کار نیاز به تحول و اصلاح فرآیندها در دیتا داریم.
منبع: تسنیم