به گزارش مشرق، به نقل از Foxnews، کمتر از 40 روز به آغاز بازیهای المپیک ریو باقی مانده است. با این حال منطقه بارا در ریو بسیار آشفته است و هنوز کارهای زیادی در این قسمت باقی مانده است. هنوز کار ساخت مترو شهر به پایان نرسیده و لاینهای اتوبوس مخصوص ریو نیز در حال ساخت هستند.
کمیته ریو معتقد است که 98 درصد کار ساخت استادیومها به پایان رسیده است، اما متخصصانی که از این مراکز بازدید کردهاند از این امر مطمئن نیستند.
شیلا کاسترو ، والیبالیست برزیلی در این باره میگوید: هنوز کار زیادی باقی مانده است و تنها چند روز به المپیک زمان داریم. ژاپنیها چه فکری میکنند. آنها از الان برای المپیک 2020 آماده هستند.
تیمی از کارشناسان اخیرا از ریو بازدید کردهاند. اطراف استادیومها هنوز کارهای زیادی باقی مانده است. کمیته برگزاری المپیک ریو معتقد است که این مشکلات در هر کاری ایجاد میشوند و هر جای دنیا این اتفاق میافتد.
یکی از مهندسان سازمان مهندسی ریو میگوید: هدف اصلی سریع ساختن استادیومها بوده است. این مکانها آماده خواهند شد، اما کیفیت آنها مشخص نیست. برای هر پروژهای باید یک شرکت مهندسی طراحی، یک شرکت مخصوص ساخت و یک شرکت ناظر وجود داشته باشد، اما در ریو یک شرکت همه این کارها را انجام داده است. ممکن است حوادثی پیش بیایند، زیرا پروتکل اصلی نادیده گرفته شده است.
یکی از سازههایی که مورد انتقاد زیاد قرار گرفت جاده دوچرخهسواری ریو بود که به علت طراحی نامناسب دچار ریزش شد و دو نفر جان خود را از دست دادند.
بسیاری معتقدند استادیوم های ریو ممکن است بعد از بازیهای بی استفاده بمانند. همان طور که در بازیهای جام جهانی نیز استادیوم هایی ساخته شد که در حال حاضر در شهرهای مختلف برزیل بلا استفاده باقی مانده اند.
کمیته ریو معتقد است که 98 درصد کار ساخت استادیومها به پایان رسیده است، اما متخصصانی که از این مراکز بازدید کردهاند از این امر مطمئن نیستند.
شیلا کاسترو ، والیبالیست برزیلی در این باره میگوید: هنوز کار زیادی باقی مانده است و تنها چند روز به المپیک زمان داریم. ژاپنیها چه فکری میکنند. آنها از الان برای المپیک 2020 آماده هستند.
تیمی از کارشناسان اخیرا از ریو بازدید کردهاند. اطراف استادیومها هنوز کارهای زیادی باقی مانده است. کمیته برگزاری المپیک ریو معتقد است که این مشکلات در هر کاری ایجاد میشوند و هر جای دنیا این اتفاق میافتد.
یکی از مهندسان سازمان مهندسی ریو میگوید: هدف اصلی سریع ساختن استادیومها بوده است. این مکانها آماده خواهند شد، اما کیفیت آنها مشخص نیست. برای هر پروژهای باید یک شرکت مهندسی طراحی، یک شرکت مخصوص ساخت و یک شرکت ناظر وجود داشته باشد، اما در ریو یک شرکت همه این کارها را انجام داده است. ممکن است حوادثی پیش بیایند، زیرا پروتکل اصلی نادیده گرفته شده است.
یکی از سازههایی که مورد انتقاد زیاد قرار گرفت جاده دوچرخهسواری ریو بود که به علت طراحی نامناسب دچار ریزش شد و دو نفر جان خود را از دست دادند.
بسیاری معتقدند استادیوم های ریو ممکن است بعد از بازیهای بی استفاده بمانند. همان طور که در بازیهای جام جهانی نیز استادیوم هایی ساخته شد که در حال حاضر در شهرهای مختلف برزیل بلا استفاده باقی مانده اند.