کد خبر 601244
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

سرمربی سابق تیم ملی کاراته که هم اکنون مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان است از وزارت ورزش و جوانان خواست تا انتخابات ریاست فدراسیون کاراته را هر چه زودتر برگزار و این رشته را از بلاتکلیفی خارج کند.

به گزارش مشرق، مسعود رهنما درباره‌ی انتخابات فدراسیون کاراته و این که فکر می‌کند چه کسی ریاست این فدراسیون پر حاشیه را بر عهده بگیرد؟ اظهارکرد: مهم این است که هر چه سریع‌تر تکلیف این فدراسیون مدال‌آور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی مشخص شود. این رشته در آستانه المپیکی شدن است. بنابراین پسندیده نیست که در بلاتکلیفی به سر ببرد.

وی در مورد رسیدگی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان نسبت به آسیب دیدگی و تصادف علی سلمانی ملی پوش سابق بوکس ایران، خاطرنشان کرد:  طبق آنچه وزیر محترم ورزش و جوانان دستور داده بود قرار شد تمام هزینه‌های درمان این ملی‌پوش از سوی این وزارتخانه تامین شود، اما بعد از آن آقای استاندار به مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی استان دستور داد تا به این موضوع رسیدگی شود و تمام کارها رایگان صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه کمک‌های مالی نیز از طریق مردم برای این خانواده جمع آوری شده است، اضافه کرد: از رقم این کمک‌ها اطلاعی ندارم اما می‌دانم که هیات بوکس استان حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان به این خانواده کمک کرده است. البته بقیه ارگان‌ها و ادارات کل نیز کمک هایی داشتند.

وی ادامه داد: بعد از دستور آقای استاندار، تمام کارهای رسیدگی به این ملی پوش انجام شد و بنده معاون مالی اداره کل را در بیمارستان مستقر کردم تا هیچ مشکلی در این زمینه نباشد. ما هرچه در توان داشتیم انجام دادیم.
منبع: ایسنا