کد خبر 61272
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۵:۲۵

از این که شما نامه به من نوشتید در رابطه با آن مطلبی که بین من و شما ماند، الان وقت وصال رسید. کارهایت را انجام بده و هر چه سریع تر به طرف صنعتکار حرکت کن. التماس دعا دارم

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، حسین صنعتکار ، فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر 8 نجف اشرف و  سید علی رضا بنی طبا یکی از بسیجیان لشکر ، ارتباط ویژه ای با هم داشتند. سید علی رضا ، بسیجی بود اما به قدری از خود لیاقت و تدبیر نشان داد که در لشکر نجف اشرف به مسئولیت فرماندهی گردان و محور عملیات منصوب شد.
شهید بنی طبا در هشتم فروردین 1365 بال در بال فرشتگان گشود . حسین صنعتکار کمتر از 5 ماه بعد ، در اواخر مرداد 1365 به همرزم و رفیق خود پیوست.
آن چه خواهید خواند نامه ای است از شهید حسین صنعتکار به شهید سید علی رضا بنی طبا که در آن ، خبر از نزدیک شدن موعد عملیات داده شده و از او دعوت نموده که خودش را به منطقه برساند.
متن نامه بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی
خدایا توفیق به همه ما عطا فرما تا در اعلی کلمه حق یعنی لااله الا الله موفق و پیروز درآییم. انشاء الله
خدمت برادر عزیزم علی رضا بنی طبا سلام عرض می کنم. انشاء الله که تحت توهات ولی عصر عجل الله فرجه الشریف باشید و از فیوضات الهی بهره مند گردید. از این که خداوند قلب شما را متوجه جبهه کرو نمی توانید تحمل کنید دوری جبهه را ، این خود جای شکر وسپاسگذاری است. از این که شما نامه به من نوشتید در رابطه با آن مطلبی که بین من و شما ماند، الان وقت وصال رسید. کارهایت را انجام بده و هر چه سریع تر به طرف صنعتکار حرکت کن. التماس دعا دارم
و برادر علی معمار را اگر توانستی دعوت کن تا در این مهمانی کنار یکدیگر باشیم.ان شاءالله
ضمنا مدت ماموریت شما یک سال کمتر نخواهد بد
حسین صنعتکار
5/7/63



نامه شهید حسین صنعتکار به شهید سید علی رضا بنی طبا


شهید حسین صنعتکار- فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر 8 نجف اشرف


شهید سید علی رضا بنی طبا - فرمانده گردان ثامن الائمه(ع) از لشکر 8 نجف اشرف