کد خبر 631796
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید اختلافاتی که بین اسپانسرها به وجود آمده به ضرر استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش مشرق، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال درباره ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان گفت: ممنوع المصاحبه نشده‌اند شاید سرمربی از آنها چیزی خواسته است.

وی درباره اینکه آیا سامانه هواداری این تیم از بازیکنان خواسته که مصاحبه نکنند گفت: اطلاعی ندارم. اختلافی بین سامانه های هواداری و  یک عدد دیگری که امروز تلویزیون اعلام کرده به وجود آمده است این مشکل باید حل شود چرا که هم استقلال، هم پرسپولیس و هم فدراسیون ضرر می‌کند. یکی دو روز فرصت دهید این مشکل را حل می‌کنیم.

رضا افتخاری درحالی از عدم مصاحبه بازیکنان استقلال اظهار بی اطلاعی ! می کند که این روند رسانه ای در باشگاه استقلال از سال گذشته وجود داشته است و درحالی که این مشکلات شامل حال بازیکنان پرسپولیس و این باشگاه هم می شود اما سرخپوشان همواره رسانه ای تر از آبی پوشان عمل کرده اند.

بخش رسانه ای استقلال برخلاف پرسپولیس تلاشی برای تعامل با رسانه ها نکرده است. امروز بازیکنان پرسپولیس با رسانه های تصویری مصاحبه نکردند اما با مکتوب ها صحبت کردند اما بازیکنان استقلال به طور کلی با هیچ خبرنگاری از رسانه ها حاضر به صحبت نشدند و حتی خسرو حیدری در جمع خبرنگاران اعلام کرد دوست دارد صحبت کند اما به آنها گفته اند صحبت نکنند. جالب است که افتخاری از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند و این موضوع را به منصوریان ربط می دهد. از سویی خرمگاه می گوید به ما گفته اند که مصاحبه نکنیم. اگر منصوریان چنین خواسته ای از تیم داشته چطور مربی او این موضوع را نمی داند که دلیل این تصمیم چیست؟تنقاضات رفتاری با اهالی رسانه در باشگاه استقلال ادامه دار شده است و ظاهرا با وجود تغییر مدیریت سیستم رسانه ای این باشگاه قصد ندارد دستخوش تغییر شود.
منبع: فارس