کد خبر 631830
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه نفت اعلام کردند که نامه‌ای که از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شده بود را پاره کرده‌اند.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با رادیو جوان در برنامه 2-4-4 در خصوص صحنه‌ای که روی زمین افتاد، اظهار داشت: در آن صحنه باعث شد که گردنم کمی درد بگیرد و هم‌اکنون هم این درد وجود دارد، امیدوارم مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی در مورد اینکه اولین دربی خود را تجربه می‌کرده، خاطرنشان کرد: خداراشکر من بازی‌های مهمی را انجام داده‌ام، در نفت و در تیم ملی، در بازی مقابل قطر که مقدمات جام جهانی بود و هواداران از بازی دربی هم بیش‌تر به ورزشگاه آمده بودند، در همه محافل حرف و حدیث وجود دارد که استقلال تماشاگر بیش‌تری دارد یا پرسپولیس، اما امروز دیدید که فقط در جایگاه پرسپولیس جای سوزن انداختن هم نبود و در جایگاه استقلال خیلی خلوت بود، امیدوارم این تیم هم نتیجه بگیرد تا هواداران به ورزشگاه بیایند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بازی کسل‌کننده‌ای برگزار شد، گفت: به نظرم دو تیم بازی روانی را به نمایش گذاشتند، شاید چون گل نداشت می‌گویید کسل‌کننده بوده است.هر دو تیم موقعیت‌های خوبی را روی دروازه‌ها خلق کردند، به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود.

بیرانوند در مورد صحنه‌ای که با مدافع پرسپولیس برخورد داشت و باعث شد توپ مقابل پای کاوه رضایی قرار بگیرد، گفت: من در آن صحنه قصد داشت توپ را قطع کنم که مدافع ما توپ را از دستان من درآورد. به هر حال خوشحالم که توانستم در آن صحنه جبران کنم و دروازه‌ام را بسته نگه دارم.

وی در مورد اینکه آیا از عملکردش راضی بوده یا خیر، گفت: مردم باید در این باره صحبت کنند، من وظیفه‌ام این است که از دروازه تیم بزرگی چون پرسپولیس محافظت کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه پنجمین کلین‌شیت خود را داشته، گفت: من هیچ وقت دوست ندارم گل بخورم، در هر بازی تلاشم این است که دروازه‌ام بسته بماند، مدافعان تیم ما هم زحمت زیادی می‌کشند و نظم و هماهنگی خوبی دارند،‌ امیدواریم بتوانیم دل هواداران را با قهرمانی شاد کنیم.

دروازه‌بان پیشین نفت در مورد اینکه طلبش از باشگاه سابقش به کجا کشیده شد، گفت: نمی‌دانم به چه کسی باید صحبت کنیم، مسئولان نفت می‌گویند ما از پرسپولیس 18-17 میلیارد طلبکاریم و شماها هم از این باشگاه پول‌تان را بگیرید. نمی‌دانم باید چه کاری انجام بدهم. زندگی‌ام در حال نابودی است، 6-5 چک برگشتی دارم، فردا سعی می‌کنم این موضوع را پیگیری کنم. نمی‌دانم پولم را از نفت، بهنام پیشرو یا پرسپولیس بگیرم.

بیرانوند در مورد اینکه با این شرایط بهتر است قید پولش را بزند، خاطرنشان کرد: زحمت زیادی برای نفت کشیده‌ام، من در 4 سالی که به فوتبال ایران معرفی شده‌ام، 3 سال برای نفت بازی کردم و بهترین عملکرد خود را داشته‌ام. در دو سال هم قهرمانی در مشت‌مان بود. اگر نمی‌خواهند پول ما را بدهند، بگویند تا فکری به حال خودمان بکنند، من یک میلیارد و 80 میلیون از باشگاه نفت طلب دارم.

وی تأکید کرد: 12 سال در نفت بازی کردم و مجموع پول من این بوده است. علی دایی مصاحبه‌ای کند تا پول ما را بدهند، به هر حال او برند بزرگی است و می‌تواند پول ما را بگیرد. تاج در نامه‌ای به باشگاه اعلام کرد که 20 روز برای تسویه حساب فرصت دارند، چراکه برای انتقال باشگاه شرط گذاشته بودند و این 20 روز هم فردا به اتمام می‌رسد.

دروازه‌بان پیشین نفت خاطرنشان کرد: مسئولان بهنام پیشرو اعلام کردند که ما نامه تاج را پاره کردیم زیرا فاقد اعتبار است، آنها گفتند که با اسدی تماس گرفته‌اند و او با حسن‌زاده صحبت کرده که اگر قرار به نامه زدن است باید برای تیم‌ها نامه زده شود، در حالی که این مسئله شرط انتقال باشگاه نفت بوده است. وقتی می‌خواهیم با گل‌رخسار صحبت کنیم، می‌گویند او به انگلیس رفته است. نمی‌دانم چرا عادل فردوسی‌پور این مسئله را پیگیری نمی‌کند، او که به‌خوبی اجازه نداد امتیاز باشگاه فروخته شود، حالا هم برای رسیدن به حق‌مان تلاش کند.
منبع: فارس