کد خبر 632701
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

مدافع برزیلی استقلال ادعا می‌کند که منصوریان پیش از شروع دربی از او خواسته بود که سرعت عملش را بالا ببرد چراکه مهاجمان پرسپولیس بسیار زهردار هستند.

به گزارش مشرق، مدافع برزیلی استقلال ادعا می‌کند که منصوریان پیش از شروع دربی از او خواسته بود که سرعت عملش را بالا ببرد چراکه مهاجمان پرسپولیس بسیار زهردار هستند.

رابسون جانواریو گفت که دربی تهران یکی از جذاب‌ترین دربی‌های دنیا است چراکه هواداران این شانس را دارند که به طور مساوی در این بازی حضور داشته باشند.

تو در دربی جزو یکی از بهترین بازیکن استقلال بودی و توانستی تمام حملات پرسپولیس را به خوبی دفاع کنی. فکر می‌کردی در اولین دربی خود اینقدر خوب عمل کنی؟

من قبلا هم دربی را تجربه کرده بودم و با شرایط این بازی کاملا آشنا هستم. با این حال بازی با پرسپولیس اولین دربی‌ام در ایران بود که سعی کردم خواسته‌های کادرفنی تیم‌مان را به خوبی در زمین بازی اجرا کنم. من سعی کردم با آرامش و بدون استرس در زمین بازی به میدان بروم و از این که هواداران استقلال از عملکرد من راضی بودند بسیار خوشحال هستم و سعی می‌کنم در هر بازی نمایش بهتری نسبت به بازی گذشته داشته باشم و بتوانم رضایت کادرفنی را جلب کنم.

دقیقا منصوریان از تو برای بازی با پرسپولیس چه خواسته بود و چه وظایفی را به تو محول کرده بود؟

آقای منصوریان شب قبل از بازی به من گفته بود که پرسپولیس مهره‌های فوق‌العاده ای در خط تهاجمی دارد و به همین دلیل گفت که باید در این بازی سرعت عمل بالایی داشته باشم. من هم تنها تلاش کردم که خواسته‌های کادرفنی را در زمین بازی اجرا کنم و کمی عقب بازی کردم تا اسیر ضدحمله نشویم. فکر می‌کنم در این بازی موفق شدم به خوبی جلوی حمله‌های پرسپولیسی‌ها را بگیرم و مطمئنا هنوز کار من در استقلال تمام نشده است و باید بسیار بهتر از این کار کنم.

فکر می‌کردید در بازی با پرسپولیس بتوانید خوب بازی کنید؟ خیلی‌ها می‌گفتند در این بازی ممکن است استقلال ممکن است با تعداد گل‌های بالا شکست بخورد.

من نمی‌دانم پیش از بازی چه حرف‌هایی رد و بدل می‌شد اما فقط این را می‌توانم بگویم که پرسپولیس آن قدر هم که فکرش را می‌کردم قوی نبود. آنها توپ را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت اصلا موفق نبودند و شما دیدید که در این بازی تنها یک موقعیت به حریفمان دادیم و این قدرت استقلال در کارهای دفاعی را نشان داد.

به نظر تو استقلال بازی خوبی در دربی 83 انجام داد؟


ما پیش از بازی خیلی تحت فشار بودیم چراکه نتایج خوبی نگرفته بودیم و کمی با استرس وارد زمین بازی شدیم. اگر این موضوع را در نظر بگیرید می‌توان گفت که استقلال بازی بدی به نمایش نگذاشت اما نکته‌ای که باید در مورد استقلال متوجه بود این است که پتانسیل بازیکنان این تیم خیلی بالا است و من مطمئن هستم خیلی بهتر از این می‌توانیم بازی کنیم و نتیجه بگیریم. بازیکنان تیم ما به هماهنگی کامل رسیده‌اند و مطمئنا ما در هر بازی عملکرد بهتری خواهیم داشت.

به عنوان سوال اخر، تفاوت دربی تهران با دربی‌هایی که قبلا در آن بازی کرده بودی در چیست؟

من فکر می‌کنم دربی تهران بسیار جذاب است چرا که تنها دربی در سراسر دنیا است که تماشاگران کنار هم می‌نشینند و بازی را تماشا می کنند. در همه بازی‌های بزرگ دنیا حق میزبانی تیم‌‎ها رعایت می‌شود اما در ایران تماشاگران میهمان این شانس را دارند که به تعداد یکسان در استادیوم حضور داشته باشند. من فکر می کنم بازی استقلال- پرسپولیس یکی از هیجان انگیزترین دربی‌های دنیا است و من از حضور در آن لذت بردم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم با پیروزی هواداران مان را خوشحال کنیم.

منبع: نسیم