کد خبر 637495
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳

با گذشت سه هفته از بمباران دقیق مقر فرماندهی ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد (جیش الفتح) در غرب شهر حلب توسط بمب افکن های ارتش سوریه، جبهه النصره از دستگیری عامل لو دادن محل این جلسه خبر داده است.

گروه جهان مشرق- با گذشت سه هفته از بمباران دقیق مقر فرماندهی ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد (جیش الفتح) در غرب شهر حلب توسط بمب افکن های ارتش سوریه، جبهه النصره از دستگیری عامل لو دادن محل این جلسه خبر داده است.


بنابر این گزارش، یکی از فرماندهان جبهه النصره (القاعده) بنام "ابوآدم! التونسی" با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در شبکه پیام رسان توئیتر خبر از دستگیری عامل اصلی ارسال اطلاعات دقیق از محل جلسه مشترک فرماندهان ائتلاف جیش الفتح به نیروهای ارتش سوریه داده است. وی تلویحا فرد دستگیر شده را از وابستگان گروه های وابسته به پنتاگون وزارت جنگ آمریکا معرفی کرده که اشاره به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد دارد. لازم به ذکر است که در بمباران این مقر ابوعمر سراقب یا ابوهاجر الحمصی فرمانده کل نظامی ائتلاف جیش الفتح به رهبری القاعده و با مشارکت گروه ارتش آزاد به همراه 15 نفر دیگر از همراهانش به هلاکت رسیده و مقر مذکور نیز بطور کامل ویران گردید. ادعای دستگیری همکار پنتاگون از سوی القاعده در حالی است که چند روز پیش یکی از فرماندهان این گروه در گفتگو با یک نشریه معتبر آلمانی رسما از حمایت های گسترده تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و متحدانش پرده برداشته بود.