کد خبر 637635
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

در ادامه سلسله بمباران های اشتباهی ارتش آمریکا، هواپیماهای بدون سرنشین پنتاگون عصر روز گذشته با بمباران یک روستا در مرز استان ننگرها افغانستان با پاکستان 28 تن را کشته و زخمی کرده اند.

گروه جهان مشرق- در ادامه سلسله بمباران های اشتباهی ارتش آمریکا، هواپیماهای بدون سرنشین پنتاگون عصر روز گذشته با بمباران یک روستا در مرز استان ننگرها افغانستان با پاکستان 28 تن را کشته و زخمی کرده اند.


بنابر این گزارش، در این حمله منازل ساکنین روستای فقیر نشین جلال آباد واقع در استان ننگر هار افغانستان و در نزدیکی مرز این کشور با پاکستان هدف چندین فروند موشک هوا به زمین شلیک شده از پرنده بدون سرنشین آمریکا قرار گرفته که طی آن 13 نفر کشته و 15 تن دیگر بشدت زخمی شده اند که همگی انها غیرنظامیان بوده اند. به گفته شاهدان عینی ملات موشکی آمریکا به این روستا حدود 25 دقیقه به طول انجامیده است. هنوز هیچ منبعی در وزارت جنگ آمریکا (پنتاگون) توضیحی در رابطه با چرایی این حمله ارائه نکرده است. هفته گذشته نیز ارتش آمریکا طی یک عملیات هوایی که یکساعت به طول انجامیده بود اقدام به بمباران مواضع نیروهای ارتش سوریه در جریان درگیری آنها با داعش کرده بودند که بعدا آن را اشتباهی نامیده اند.