کد خبر 649650
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

در حاشیه رونمایی از هدست داوران، شوخی‌های پیشکسوت داوری ایران با حاضرین و اصحاب رسانه‌ جالب بود.

به گزارش مشرق، مراسم رونمایی از هدست رادیویی داوران امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد که این مراسم حاشیه‌هایی داشت:

* قبل از آغاز مراسم تاج با کی‌روش جلسه‌ای را برگزار کردند و با آغاز این مراسم کی‌روش فدراسیون را ترک کرد.

* علی خسروی کارشناس داوری کشورمان در مراسم حضور داشت و نکته جالب شوخی‌هایی با فغانی و تاج بود. خسروی از فغانی خواست فوتبالیست شود و در پایان مراسم نیز او به خبرنگاران گفت اینطور بنویسند که حضور خسروی در مراسم عجیب بود.

* باز هم مراسم با تاخیر آغاز شد و این بار خبرنگاران و مدعوین نیم ساعت منتظر ماندند.

* قبل از آغاز مراسم تاج به فغانی به خاطر انتخابش به عنوان بهترین داور آسیا تبریک گفت. ضمن اینکه عرض‌پیما داور بین‌المللی فوتسال به مراسم آمد که حسینی او را معرفی کرد.

* قبل از آغاز مراسم اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال قرآن را قرائت کرد و پس از آن تاج به شوخی از ثابت رئیس شرکت نامینو با عنوان اینکه از «آقای نامی‌نو» می‌خواهم صحبت‌هایش را آغاز کند از او برای سخنرانی درخواست کرد.

* ثابت در صحبت‌هایش عنوان کرد: اینکه در هر مسابقه تابلوی تعویض به یک شکل است جلوه خوبی ندارد و سفارش دادیم همه تابلوها یکسان شود که تاج به شوخی گفت یکسان نبودن آنها به خاطر تنوع است.

* اسدی از اسپانسر داوران خواست تا به داوران هفته تبلت و ساعت مخصوص اهدا کند که خسروی در این بین گفت: چه زمانی رونمایی از تبلت و ساعت خواهد بود که تاج در واکنش به خسروی به شوخی پاسخ داد: کاری می‌کنی که اسپانسر پایش را دیگر اینجا نگذارد.

* در زمان رونمایی از هدست‌ها کامرانی‌فر گفت: مکالمه‌ها محرمانه بوده و هیچ کسی جز داوران نمی‌تواند گفت‌وگوهای آنها را شنود کند.

* بعد از مراسم رونمایی قرار شد جلسه پرسش و پاسخ با تاج انجام شود که رئیس فدراسیون فوتبال گفت فقط 3 دقیقه برای این کار زمان می‌گذارم.
منبع: فارس