امیر حسین قناتی با بیان اینکه دو شرکت خودرو ساز ایران خودرو و سایپا از عملکرد خود در بخش ارتقای کیفیت در حوزه خدمات پس از فروش گزارش ارایه دادند افزود: نمایندگی های خدمات پس از فروشی که در چهارچوب قانون حمایت از حقوق مشتریان خودرو عملکرد مطلوبی داشته باشند مورد تشویق قرار می گیرند.
وی با اشاره به تاکیدات جدی وزیر صنعت, معدن و تجارت برای نظارت بر عملکرد نمایندگی ها و احدهای ارایه دهنده خدمات پس از فروش گفت: ارتقای رتبه تعمیرگاه های مجاز به سمت رتبه یک، رضایت مندی مشتریان در راستای اهداف تعیین شده وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 95، بهبود شرایط دسترسی به قطعات یدکی در شبکه توزیع، تاکید بر استفاده از قطعات اصلی و آراستگی در هنگام تحویل خودرو از مهم ترین محورهای مدنظر برای ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است.
سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو آموزش کارکنان نمایندگی ها و تعمیر گاه ها را از ضرورت های بخش خدمات خودرویی کشور برشمرد و افزود: تلاش می کنیم اقدامات و نتایج را به طور مکرر از رسانه ها اطلاع رسانی کنیم تا هم وطنان ما نیز از این اقدامات و حمایت از حقوق خود آگاه شوند.