کد خبر 661162
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

مسئولان برگزاری بازی از بخاری برقی در کنار زمین برای گرم کردن خود استفاده کردند.

به گزارش مشرق، ناظرین مسابقه برای آنکه از سرمای هوا در امان بمانند، یک عدد بخاری برقی در کنار نیمکت خود در پیست ورزشگاه آزادی قرار داده‌اند تا خود را با این وسیله گرم کنند، این درحالی است که بسیاری از خبرنگاران و حتی مسئولان برگزاری نسبت به برگزاری بی‌هنگام این مسابقه در عصر پاییزی معترض هستند.

*‌ دروازه‌بان‌های دو تیم برای گرم کردن به میدان آمدند که تماشاگران پرسپولیس دروازه‌بان خارجی ماشین‌سازی را هو کردند.

* گزارشگر تلویزیونی مسابقه محمدرضا احمدی است.

* سازمان لیگ با نصب بنری شهادت زوار امام حسین(ع) و همچنین جان‌باختگان قطار در سمنان را تسلیت گفتند.

 

 

*‌ داوران مسابقه قبل از گرم کردن در ورزشگاه آزادی عکس یادگاری گرفتند.

*‌ میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی نیز همراه این تیم به تهران آمده و قبل از حضور تیم برای گرم کردن در رختکن حضور داشت.

*  محمد انصاری بازیکن محروم پرسپولیس نیز در ورزشگاه آزادی حاضر است.

* ترکیب اصلی تیم ماشین‌سازی عبارت است از  سعید مهدی‌پور، مانوئل فرناندز، حبیب گردانی، مهدی‌پور،  هنریکه، بهمن کامل، سامان نریمان جهان، کاکاشویلی، امین قاسمی‌نژاد، احمد کامدار، مهرام احمدی و مهرداد بایرامی.

*حدود 7 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران حاضر و منتظر شروع بازی پرسپولیس ـ ماشین‌سازی تبریز هستند.

* محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس که در این بازی محروم است، به همراه برادر خود به ورزشگاه آمد و پس از حضور سرخپوشان پیش از شروع بازی با لباس شخصی روی نیمکت تیمش نشست.

* کریم باقری مربی تیم پرسپولیس پیش از شروع بازی به داخل رختکن ماشین‌سازی رفت و با رسول خطیبی سرمربی تیم به خوش و بش پرداخت. باقری همچنین پس از ورود به زمین با حسین خطیبی مربی ماشین‌سازی و یونس باهنر مربی ماشین‌سازی و پیشکسوت پرسپولیس به خوش و بش مشغول شد.

* تعدادی از بازیکنان کنار زمین با انصاری مشغول گرفتن سلفی شدند.

* مسعود عنایت ناظر داوری این دیدار در کنار زمین مشغول رسیدگی به امور داوران بازی بود.

* حدود 20 هوادار ماشین‌سازی با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم محبوب خود مشغول بودند.

*با توجه به درگذشت تعداد زیادی از هموطنانمان در حادثه تصادف قطار و فاجعه تروریستی در عراق پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت اعلام شد و بازیکنان این مراسم را اجرا کردند.

* بازیکنان پرسپولیس و ماشین‌سازی با بازوبندهای مشکی وارد زمین شدند.

* برای چندمین بار متوالی وضعیت اینترنت جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی دچار مشکل شده و به همین دلیل خبرنگاران برای انجام کارهای خود با مشکلات زیادی روبرو هستند.

*‌ مارکار آقاجانیان، داکروز و مهرداد خانبان در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

* میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی، مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس، رضا کرملاچعب، حمید طاهرخانی و محمد انصاری از بازیکنان پرسپولیس هم در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

* پیش از شروع بازی رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی با برانکو سرمربی پرسپولیس برخورد گرمی داشت. خطیبی روزگاری در تیم ملی شاگرد برانکو بود.

* برانکو به سمت نیمکت‌نشینان ماشین‌سازی رفت و با کلیه بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم دست داد.

* محسن ربیع‌خواه و فرشاد احمدزاده دو بازیکن تیم پرسپولیس بودند که پیش از شروع بازی به سمت نیمکت ماشین‌سازی رفته و با رسول خطیبی برخورد گرمی داشتند.

* بیشتر از 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*‌ با توجه به اینکه چند روز قبل تولد مهرداد میناوند بود، هواداران سرخ‌پوش با سر دادن شعار «اسطوره پرسپولیس، تولدت مبارک» به او تبریک گفتند.

* علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت مدیره این باشگاه محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی پرسپولیس هم در ورزشگاه حاضر شدند. 
 
*مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در بین دو نیمه بازی به میان تماشاگران آمد تا با آنها عکس سلفی بگیرد.

* محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس که امروز به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد، بین دو نیمه به نمازخانه ورزشگاه آزادی رفت تا نماز اول وقت خود را ادا کند.

* در پایان نیمه اول تعدادی از هواداران ماشین‌سازی که از شرایط این تیم ناراحت بودند، در اقدامی عجیب با سر دادن شعار «امیر پاشا» اعتراض خود را اعلام کردند.

* علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در بین دو نیمه حاضر به مصاحبه با رسانه‌ها نشد و فقط به درخواست هواداران برای عکس یادگاری پاسخ مثبت داد. وی در این باره عنوان کرد؛ من آدم رسانه‌ای نیستم و فقط برای دل هواداران کار می‌کنم!

* احمد نوراللهی، صادق محرمی و علی علیپور بین دو نیمه همراه سایر بازیکنان به رختکن نرفتند و در زمین ماندند تا بدن خود را گرم کنند.

* هواداران در چند صحنه به تشویق مهدی طارمی مشغول شدند تا به او که در این بازی چند موقعیت را از دست داد، روحیه بدهند.

* بالغ بر 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. 
 
 ادامه دارد...
منبع: فارس