کد خبر 662914
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: اجازه دهید ابتدا رستمی را دعوت کنیم تا ببینیم چه می‌شود و پس از آن در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد. امیدوارم رستمی در کنار تیم قرار بگیرد تا همه برای موفقیت تیم ملی گام برداریم.

به گزارش مشرق، سجاد انوشیروانی در خصوص اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری گفت: با توجه به شرایط تیم بزرگسالان و اینکه شاید نسل قبل سال‌های آخر حضور خود را پشت سر می‌گذارد دست به جوانگرایی زدیم وجوانانی که در مسابقات آسیایی عملکرد قابل قبولی داشتند را دعوت کردیم.

وی ادامه داد: هر چقدر به این جوانان میدان دهیم با توجه به چشم‌انداز بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 می‌توانیم پشتوانه تیم ملی را تضمین کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره انتخاب ربیعی و نصیرشلال گفت: ربیعی از سال گذشته با دعوت من در رده سنی جوانان همکاری می‌کرد که بعد از حضور من در بزرگسالان به عنوان سرمربی جوانان انتخاب شد که نتیجه خوب در مسابقات آسیایی کسب کرد و با درخواست من به تیم بزرگسالان اضافه شد.

وی افزود: نصیرشلال هم با جو اردوهای تیم ملی به خوبی آشنا است. او ورزشکاری باهوش بود و در آینده هم به کار تیم ملی خواهد آمد. تمام کار تیم را با مشورت پیش می‌بریم و تفکر من نیست به تنهایی برنامه‌ریزی کنم؛ اعضای کادر فنی به این موضوع اعتقاد دارند. امیدوارم این انتخابات در آینده جواب مثبت دهد و نظر مردم را با دید مثبت تغییر دهیم.

انوشیروانی درباره اینکه گفته بود تنها تمرین کردن رستمی توهین به جایگاه سرمربی است، عنوان کرد: بهتر است دیگر در این باره صحبت نکنیم؛ حقوق همه در تیم ملی یکسان است و در اردوی بعد تما نفرات را دعوت خواهیم کرد و همه در چارچوب قرار می‌گیرند. سعی می‌کنیم با همه تعامل کنیم تا دینی که به مردم و مسئولان داریم ادا شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص اینکه اگر رستمی دعوت به اردو را نپذیرفت و باز هم تشخیص داد باید تمریناتش را به تنهایی پیگیری کند، گفت: با هیچ کسی مشکلی ندارم و سعی می‌کنم تعامل داشته باشم. اجازه دهید ابتدا رستمی را دعوت کنیم تا ببینیم چه می‌شود و پس از آن در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد. امیدوارم رستمی در کنار تیم قرار بگیرد تا همه برای موفقیت تیم ملی گام برداریم.

انوشیروانی در خصوص محرومیت علی حسینی و اینکه چه زمانی می‌تواند به اردوها بیاید گفت: پتانسیل وزنه‌برداری بالاست با شرایطی که او داشت مدت‌ها از اردو دور بود، اما خوشبختانه با تغییر زمان مسابقات جهانی یک ماه و نیم پیش از این رقابت‌ها محرومیت علی حسینی به پایان می‌رسد و طبق قانون 6 ماه قبل از پایان محرومیتش می‌تواند در مسابقات داخلی و اردوها حضور داشته باشد. نه تنها علی‌حسینی بلکه هر کسی که بتواند به تیم ملی کمک کند به اردو دعوت خواهد شد.

وی درباره شرایط بهداد سلیمی نیز گفت: با توجه به فشارهایی که بهداد متحمل شد لازم بود مدتی استراحت کند و خوشبختانه مدتی است که تمریناتش را شروع کرده است و امیدواریم رفته رفته به دوران اوج خود برگردد و تا زمانی که تا مسابقات جهانی داریم به آمادگی کامل برسد و بتواند باز هم رکوردهای جهان را جابجا کند.
منبع: فارس