سخنگوی رزمایش مدافعان حریم ولایت 3 گفت: ‌امروز بمب هوشمند و فوق سنگین قاصد از جنگنده F4 شلیک و با موفقیت کامل به هدف اصابت کرد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، امیرحسین چیت‌فروش سخنگوی رزمایش حریم ولایت 3 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین روز از سومین مرحله رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با بمباران اهداف توسط جنگنده بومی صاعقه با استفاده از مهمات جنگی آغاز شد.

وی افزود: جنگنده‌های صاعقه که به دست پرتوان متخصصان داخلی ساخته و به تولید انبوه رسیده است، امروز در یک فلایت کامل پروازی و با استفاده از مهمات جنگی اهداف از پیش تعیین شده را بمباران کردند.

* شلیک بمب‌های هوشمند و نقطه‌زن قاصد از جنگنده F4

سخنگوی رزمایش حریم ولایت 3 همچنین اعلام کرد: ‌امروز بمب هوشمند و فوق سنگین قاصد از جنگنده F4 شلیک و با موفقیت کامل به هدف اصابت کرد.

چیت‌فروش در ادامه سخنانش تصریح کرد: انجام جنگ الکترونیک واجرای سیستم پدافند غیرعامل به منظور انحراف مهمات از موفقیت‌هایی بود که در این مرحله از رزمایش به خوبی اجرا شد.

* عملیات جنگندهی میگ29 علیه اهداف زمینی

وی ادامه داد: همچنین هواپیماهای جنگنده میگ 29 عملیات‌های برنامه‌ریزی شده در خصوص شلیک موشک‌های هوا به زمین را با موفقیت اجرا کرد.

* امشب؛ بمباران اهداف شبانه توسط جنگنده‌های سوخو24

سخنگوی رزمایش حریم ولایت 3 در پایان اظهار داشت: همچنین در نظر است جنگنده‌های سوخو 24 امشب اقدام به بمباران اهداف تاریک با اجرای تاکتیک‌های خاص در منطقه رزمایش کنند.