کد خبر 692302
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

با وجود اینکه پیش از این گزارش شده بود اپل در حال حاضر مشغول ساختن نخستین سریال دارای فیلمنامه‌اش با حضور دکتر درِه و با عنوان «نشانه های حیاتی» است، کیو هیچ اشاره ای به این موضوع نکرد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - در کنفرانسی رسانه‌ای، کمپانی اپل در  نگاه به آینده از خبر ساخت سریال های تلویزیونی به هوادارانش توسط  اپل موزیک خبر داد. تریلرهایی برای دو سریال اول این کمپانی به نمایش درآمدند و ادی کیو آن‌ها را با جزییات معرفی کرد، اما چیزی درباره نقشه‌های کارفرمایش در صنعت سرگرمی نگفت.
 
 
به گزارش بانی فیلم به نقل از ورایتی، بن سیلورمن تهیه کننده پیشکسوت تلویزیون به کیو ملحق شد که تهیه کننده یکی از این دو سریال با عنوان «سیاره اَپ ها» است. بن وینستون تهیه کننده برنامه «نمایش خیلی خیلی دیروقت با جیمز کوردن» هم روی صحنه آمد تا درباره پروژه دیگر صحبت کند که نسخه سریالی برنامه «Carpool Karaoke» کوردن در نمایشش در شبکه سی بی اس است.

قسمت‌هایی از هر دو سریال که قرار است بدون فیلمنامه باشند به نمایش درآمد و برنامه های مورد نظر برای تاریخ پخش آن ها در فصل بهار هم اعلام شد. کیو گفت «Karaoke» در ماه آوریل روی آنتن می‌رود، اما تاریخ پخش خاصی برای «سیاره اپ ها» در بهار مشخص نشد.

اما حتی با وجود اینکه این دو سریال توجه زیادی به خود جلب کردند، بیشتر اشتیاق ها نسبت به چیزهایی که قرار است در آینده از راه برسند بود. با این حال کیو پاسخی به مجموعه سوال های خبرنگاران در مورد استراتژی اپل در مورد هالیوود در سال های آینده نداد.
 
با وجود اینکه پیش از این گزارش شده بود اپل در حال حاضر مشغول ساختن نخستین سریال دارای فیلمنامه‌اش با حضور دکتر درِه و با عنوان «نشانه های حیاتی» است، کیو هیچ اشاره ای به این موضوع نکرد.

در پاسخ به سوالی که نحوه عملکرد تجاری اپل در آینده را با نت فلیکس مقایسه می کرد، کیو به وضوح گفت که اپل به هیچ وجه در مرحله ای قرار ندارد که بخواهد مثل نت فلیکس به سرعت حقوق رسمی ساخت محتوای جدید و اوریجینال را خریداری کند. او گفت: «قصدمان این نیست که یک مشت سریال جدید بخریم. داریم چیزهایی را امتحان می کنیم که خلاقانه هستند، که فرهنگ را تغییر می دهند، چیزهایی که اپل به آن ها کمی ارزش اضافه می کند. خواهیم دید.»

کیو همچنین از مخالفت شدیدش با مدل تلویزیونی بر پایه تبلیغات بازرگانی صحبت کرد، اما این مسئله را رد نکرد که در آینده ممکن است در اپل موزیک از تبلیغات استفاده شود. او گفت: «نمی گویم هرگز این کار را نمی کنیم. اما فکر نمی کنم این جهتی است که ما باید در راستای آن حرکت کنیم. فکر نمی کنم این چیزی است که مشتریان از ما می خواهند.»