سخنگوی کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات کشور گفت: تا به حال ما در کمیسیون تبلیغات شاهد عملکرد بسیار مثبت صدا و سیما بوده‌ایم و تعامل مثبتی که صداوسیما با این کمیسیون داشته است.

به گزارش مشرق، "احسان قاضی‌زاده هاشمی" سخنگوی کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات کشور اظهارداشت: مسئول بحث تبلیغات انتخابات کمیسیون نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری است که در این کمیسیون 5 نفره، دو نفر از طرف وزارت کشور که در واقع وزیر کشور و دبیر هیات اجرایی انتخابات هستند و 3 نفر دیگر، یک نفر از اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و یک نفر دیگر دادستان کل کشور یا نماینده ایشان و یک نفر رئیس رسانه ملی یا نماینده تام الاختیارشان هستند.ضمن اینکه شورای نگهبان هم عضو ناظر این کمیسیون هست
وی تصریح کرد: از دو هفته پیش که کلیه اقدامات تشکیل کمیسیون تبلیغات برپا شده است تمامی اقدامات تبلیغاتی چه در عرصه تولیدی و چه در عرصه مستند و چه در سایر بخش ها خبری براساس پیش بینی کمیسیون و تصویب کمیسیون و با نظارت کمیسیون تبلیغات شکل گرفته است 
سخنگوی کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات کشور ادامه داد: نظارت بر برنامه تبلیغاتی نامزدها تا روز آخر تبلیغات رسمی انتخابات یعنی 27 اردیبهشت ماه، وجود خواهد داشت
قاضی زاده هاشمی افزود: مبنای ما عدالت رسانه ای و برابری و همچنین تساوی در برخورداری از تبلیغات دولتی است
وی تصریح کرد: تا به حال ما در کمیسیون  تبلیغات  شاهد عملکرد بسیار مثبت صدا و سیما بوده ایم و تعامل مثبتی که صدا و سیما با این کمیسیون داشته.ما اعتقاد داریم آنچه در صدا و سیما از زمان تبلیغات شروع شده براساس نظر کمیسیون تبلیغات از توازن، تعادل و تساوی و برابری برخوردار است.
قاضی زاده هاشمی اظهارداشت: مسئول بحث تبلیغات انتخابات کمیسیون نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری است که در این کمیسیون 5 نفره، دو نفر از طرف وزارت کشور که در واقع وزیر کشور و دبیر هیات اجرایی انتخابات هستند و 3 نفر دیگر، یک نفر از اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و یک نفر دیگر دادستان کل کشور یا نماینده ایشان و یک نفر رئیس رسانه ملی یا نماینده تام الاختیارشان هستند.ضمن اینکه شورای نگهبان هم عضو ناظر این کمیسیون هست
وی ادامه داد: از دو هفته پیش که کلیه اقدامات تشکیل کمیسیون تبلیغات برپا شده است تمامی اقدامات تبلیغاتی چه در عرصه تولیدی و چه در عرصه مستند و چه در سایر بخش ها خبری براساس پیش بینی کمیسیون و تصویب کمیسیون و با نظارت کمیسیون تبلیغات شکل گرفته است 
قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: نظارت بر برنامه تبلیغاتی نامزدها تا روز آخر تبلیغات رسمی انتخابات یعنی 27 اردیبهشت ماه، وجود خواهد داشت
وی خاطرنشان کرد: مبنای ما عدالت رسانه ای و برابری و همچنین تساوی در برخورداری از تبلیغات دولتی است
سخنگوی کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات کشور در پایان تاکید کرد: تا به حال ما در کمیسیون  تبلیغات  شاهد عملکرد بسیار مثبت صدا و سیما بوده ایم و تعامل مثبتی که صدا و سیما با این کمیسیون داشته.ما اعتقاد داریم آنچه در صدا و سیما از زمان تبلیغات شروع شده براساس نظر کمیسیون تبلیغات از توازن، تعادل و تساوی و برابری برخوردار است.
منبع: باشگاه خبرنگاران