عناصر تروریستی در حومه جولان اشغالی چندین مرتبه مواضع نیروهای ارتش سوریه و هنگ جولان را در شهرک «صمدانیة الشرقی» هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، همزمان با تحرکات مشکوک نیروهای غربی (آمریکایی - انگلیسی)، عربی و گروه‌های تروریستی در جنوب سوریه، عناصر تروریستی مستقر در استان قنیطره از روز گذشته در چندین مرحله مواضع نیروهای سوری و مناطق مسکونی را هدف قرار داده‌اند تا توافق کاهش مناطق تنش برای نخستین بار نقض شود.

**برای دیدن اندازه اصلی نقشه، روی آن کلیک کنید**

از سویی دیگر، عناصر تروریستی در حومه جولان اشغالی چندین مرتبه مواضع نیروهای ارتش سوریه و هنگ جولان را در شهرک «صمدانیة الشرقی» هدف قرار دادند.

تروریست ها همچنین از دو محور حملات خمپاره ای را علیه مواضع نیروهای سوری و مناطق مسکونی در شهرک های «محله غربی خان ارنبه و محله های جنوبی شهرک حضر» انجام دادند.

در مقابل، توپخانه و یگان موشکی  ارتش سوریه با رصد دقیق، محل حملات را هدف قرار داد.

**برای دیدن اندازه اصلی نقشه، روی آن کلیک کنید**

در غوطه شرقی دمشق و همزمان با توافق های اولیه صورت گرفته برای خروج تروریست ها از محله «برزه»، تروریست های مستقر در محله «قابون» آتش بس را نقض کردند و با ۱۲ خمپاره محله «الاسد» و حومه بیمارستان «تشرین» را هدف قرار دادند.

تروریست ها در محله القابون با 6 خمپاره مناطق مسکونی محله «حرستا» را هدف قرار دادند.

روز گذشته نیروگاه حرارتی «تشرین» در شرق دمشق با ۵ خمپاره هدف قرار گرفته شد.

**برای دیدن اندازه اصلی نقشه‌ها، روی آن‌ها کلیک کنید**

عناصر تروریستی درصد هستند با نقض آتش بس در مناطق مختلف، دولت سوریه را تحت فشار قرار دهند و بستر را برای ورود نیروهای خارجی به جنوب این کشور فراهم کنند.
 

انتقال تروریست‌ها از منطقه برزه
انتقال تروریست‌ها از منطقه برزه

انتقال تروریست‌ها از منطقه برزه