به گزارش مشرق، رسول سرائیان درباره گلایه کاربران از کیفیت سرویس اینترنت مخابرات اظهار داشت: برای پاسخگویی به گلایههای کاربران باید علت نارضایتیها مشخص شود که هر بخش از نارضایتیها دارای علت مخصوص به خود است.
وی گفت: بخش بیشتری از نارضایتیها مربوط به سرویسهای قدیمی اینترنت نامحدود سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه است که برنامه اصلاح این سرویسها در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه افزایش کیفیت سرویس اینترنت در دستور کار جدی شرکت مخابرات ایران است، گفت: برای این منظور به طور روزانه شاخصهای کیفی سرویس را رصد میکنیم.
سرائیان گفت: با پایان اقدامات مربوط به اتصال به Ixp (مرکز تبادل ترافیک) تا پایان سال مشترکان از نظر کیفیت تجربه متفاوتی را در اینترنت مخابرات احساس خواهند کرد و کیفیت سرویس بسیار خوب خواهد شد.