تظاهرات کنندگان خشمگین سوری به چند ایستگاه مرزی در حومه شهرک « مجدل شمس» هجوم آوردند و تلاش کردند خود را به شهرک « الحضر» در استان قنیطره برسانند.

 به گزارش مشرق، عناصر تروریستی جبهه النصره امروز با حمایت گسترده رژیم صهیونیستی موفق شدند، محاصره همرزمان تروریست خود را در جنوب غرب استان دمشق بشکنند و ارتباط آنان را با استان قنیطره برقرار کنند.

در جریان درگیری های امروز در استان قنیطره، رژیم صهیونیستی یک مسیر جدید را در جومه جولان اشغالی (منطقه قرص النفل) برای تروریست ها باز کرد و همین مسئله باعث شد تروریست ها به اهداف خود به صورت موقت دست یابند.

همزمان با درگیری های سنگین در حومه شهرک «الحضر» و تلاش ارتش سوریه برای قطع ارتباط مجدد تروریست ها در استان های قنیطره و جنوب غرب دمشق، شهروندان سوری در جولان اشغالی، تظاهرات گسترده را علیه رژیم صهیونیستی به دلیل حمایت از تروریست های جبهه النصره و باز کرده راه برای آنان آغاز کردند.

 تظاهرات کنندگان خشمگین سوری به چند ایستگاه مرزی در حومه شهرک « مجدل شمس» هجوم آوردند و تلاش کردند خود را به شهرک «الحضر» در استان قنیطره برسانند؛ درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان سوری در جولان اشغالی همچنان ادامه دارد.

یک منبع میدانی در جولان اشغالی در گفت وگو با مشرق گفت: شهروندان روستاهای حومه جولان اشغالی هم تظاهرات گسترده ای را علیه صهیونیست ها شروع کردند؛ اوضاع در جولان اشغالی ملتهب گزارش شده و رژیم صهیونیستی برای سرکوب مردم به منطقه نیروهای کمکی اعزام کرده است.

این منبع میدانی از غافل گیر شدن صهیونیست ها در جولان اشغالی خبر داد و گفت: مقامات رژیم صهیونیستی از ترس سرایت تظاهرات به داخل فلسطین اشغالی، تمام راههای منتهی را از جولان اشغالی مسدود کرده است.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی در 6 سال گذشته حامی نخست گروه های تروریستی در سوریه بوده و در استان قنیطره به طور ویژه ای از تروریست های جبهه النصره حمایت کرده است.

در ماه های گذشته رژیم صهیونیستی  در چندین مرحله، مواضع نیروهای جبهه مقاومت را هدف قرار داد و با تجهیز تروریست ها به سلاح های مدرن درصدد برآمد تا خط ارتباطی تروریست ها در استان قنیطره با جنوب غرب استان دمشق مجدد برقرار شود.

همزمان با شکست های متوالی گروه های تروریستی در مناطق مختلف سوریه، رژیم صهیونیستی برای جبران ضربات متحمل شده تلاش می کند حداقل با ایجاد کمربند امنیتی در استان قنیطره، خود را در این محور نجات دهد چرا که به خوبی می داند پس از گروه تروریستی داعش نوبت به نابودی تروریست های جبهه النصره خواهد رسید.