کد خبر 79571
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۵

سخنگوی رئیس ‌جمهور پاکستان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای میان مقامات ارشد این کشور، دلیل احضار سفیر پاکستان در آمریکا را بررسی روابط اسلام‌آباد - واشنگتن اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، دولت پاکستان تصمیم گرفته است "حسین حقانی" سفیر این کشور در آمریکا را برای جلسه‌ای توجیهی در مورد روابط آمریکا و پاکستان احضار کند.
 
"فرحت‌الله بابر" سخنگوی رئیس جمهور پاکستان با اشاره به اینکه تصمیم احضار حقانی در جلسه‌ای سطح بالا در کاخ ریاست جمهوری اتخاذ شده است، اظهار داشت: این جلسه شب گذشته به ریاست رئیس جمهور و با حضور تعدادی از وزرا و همچنین مقامات ارشد "حزب مردم پاکستان" برگزار شده است.
 
گفته می شود سناتور "نَیِرحسین بخاری"، "مخدوم امین فهیم"، "چودری احمد مختار"، "رحمان ملک"، "میرهزار‌خان بیجارانی"، "سید خورشید احمد شاه"، "مخدوم شهاب‌الدین"، "سید نوید قمر"، "میان‌رضا ربانی"، "سناتور فیصل رضا عبیدی"، "سناتور سردار علی"، "نظر محمد گوندال"، "قمر زمان کایرا"، "راجا پرویز اشرف"، "رخسانه بنگاش"، "فوزیه وهاب" و "فوزیه حبیب" از شرکت کنندگان این جلسه بودند.
 
زرداری با اشاره به نزدیک‌تر شدن به زمان انتخابات از وزرا و مقامات حزب مردم پاکستان خواست تا ساختار سازمانی کشور را ارتقاء دهند و فعالیت‌های خود را بر اساس اعلامیه‌های این حزب تنظیم کنند.

وی در پایان افزود: نمایندگان مجلس باید تلاش کنند بر اساس اولویت‌ها در منطقه‌های مربوط به خود مشکلات مردم را حل‌وفصل کنند.