کد خبر 810059
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰

لکسوس با پشت سر گذاشتن رقبای قدرتمند آلمانی، عنوان بهترین خدمات پس از فروش در جهان را از آن خودش کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس رتبه بندی موسسه JD Power، لکسوس با اختصاص دادن ۸۶۹ از ۱۰۰۰ نمره که ۱۷ نمره بیشتر از سال قبل است، با پس زدن رقبای آلمانی خودش توانست عنوان بهترین خدمات پس از فروش در جهان را به خود اختصاص دهد.

این نظر سنجی از صاحبان ۵۴۷ خودرو لکسوس که در ۵ سال پیش خریداری شده‌اند انجام شده که در میان برندهای لوکس، بالاترین میزان رضایت مندی مشتریان را داشته است.

به دنبال لکسوس، مرسدس بنز، آئودی و ب ام و به ترتیب با نمره‌های ۸۵۲، ۸۴۰ و ۸۳۵ در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند. با کمال تعجب، برند لند روور و ولوو نتوانستند نمره خوبی کسب کنند و در این لیست جایی ندارند.

این مطالعات نشان می‌دهد که تعیین وقت آنلاین برای رزرو وقت سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات در میان مشتریان رواج پیدا کرده است.

همچنین ۹۳.۵ درصد مشتریان اظهار کردند که خودرو پس از تعمیر رفع ایراد شده است و نیاز به مراجعه مجدد به تعمیرگاه‌ها وجود نداشت.

منبع: خودروکار