کد خبر 811590
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:وقتی وارد ورزشگاه شدم و سکوهای خالی را دیدم گفتم خدایا چرا اینطور شده است.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل ایرانجوان بوشهر در نشست خبری گفت: از هوادارانی که در این ساعت و وسط هفته به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. وقتی وارد ورزشگاه شدم و سکوهای خالی را دیدم گفتم خدایا چرا اینطور شده است.مشخص بود که بازی راحتی مقابل حریف نداریم.

* بعد از گل اول بازیکنان بهتر بازی کردند

وی ادامه داد: طبیعی است در این بازی‌ها نگران باشیم و برای پیروزی باید تلاش بیشتری بکنید و این مساله روی بازیکنان استرس ایجاد می‌کند، بعد از گل اول همه بازیکنان آزاد و راحت شدند و بهتر بازی کردند. موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی هم پیدا کردیم. از نتیجه بازی خوشحالم بخصوص گل‌هایی که در نیمه دوم زدیم. 

* منتظری بازیکن با اهمیتی است

شفر تصریح کرد: در این بازی جدا از یازده بازیکن اصلی می خواستم محسن کریمی و پژمان منتظری را ببینیم این دو خوب بازی کردند،‌پژمان منتظری بازیکن بسیار پراهمیتی است او بخاطر توانمندی‌هایش و همچنین صحبت با بازیکنان در میدان بسیار مهم است. 

 * تمرکز و حواسمان فقط به بازی بعدی است 

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بازی‌های سختی پیش رو داریم،‌در لیگ و قهرمانی آسیا وقتی یک بازیکن تعویض می‌شود این نیست که بد بازی کرده است ما می خواهیم بازیکن را ببینیم. 

* حواسمان اول به لیگ است بعد جام حذفی

شفر در پاسخ به این سوال که 4 روز دیگر با صنعت نفت آبادان بازی دارید و پس از آن در لیگ به میدان می‌روید آیا با زمان کمی که دارید اذیت نمی‌شوید، گفت: شما می‌توانید این سوال را از سرمربی رقیب بپرسید همه تمرکز و حواس ما فقط برای بازی بعدی است،‌ بعد از آن به دیدارهای بعدی فکر می‌کنیم. تیم نفت پرسپولیس را شکست داد و خوب بازی کرد،‌ما دیدار راحت نداریم اما نگران تیم نیستیم چون تیم خوبی داریم همراه با تکنیک و آمادگی جسمانی خوب ، اول حواسمان به لیگ است و بعد از آن به جام حذفی. 

 *  فقط برای آسیا به دنبال مهاجم نیستیم

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که نظر شما درمورد عملکرد مهاجمان چیست و آیا بازیکن دیگری به تیم اضافه می‌شود یا خیر، گفت: نه، فقط برای آسیا به دنبال مهاجم هستیم، بلکه برای دیدارهای دیگر هم می‌خواهیم،‌زمانی که قطعی شد اطلاعات آن را می‌گویم؛‌ الان بین من و مدیرعامل باشگاه این موضوع وجود دارد. 

*  نمی‌توانیم فقط با قربانی و تک مهاجم جلو برویم

 وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: علی قربانی امروز سه موقعیت گلزنی داشت و یک گل زد، بازی خیلی خوبی انجام داد ما بازی‌های بسیار سختی را پیش رو داریم و فقط نمی‌توانیم با علی قربانی و تک مهاجم جلو برویم، او باید در موقعیت‌ها پیش‌بینی خوبی داشته باشد شاید یک مهاجم سریع به خوبی نتواند موقعیت‌ها را پیش‌بینی کند. قربانی شاید یک مقدار در زدن ضربات سر خوب نبود اما ما در تمرینات این ضربات را با او کار می‌کنیم.   

*  امروز با قربانی یک شوخی کردم 

سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مهاجم باید در موقعیت‌های در زمان مناسب حاضر شود امروز یک شوخی با قربانی کردم و به او گفتم وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوی و شبها می‌خواهی شام بخوری باید به تیر یک و دو بروی. مجید حسینی یکی از بهترین مدافعان ما است به او گفتم آخرین باری که گل زدی 5 سال پیش بود؟   

پیش از آغاز نشست شفر مشغول صحبت با تلفن همراه بود گفت نمی‌توانستم تلفنم را جواب ندهم چون همسرم پشت خط بود.همچنین شفر بعد از پایان نشست خبری شاد و خوشحال از سالن بیرون ‌آمد و  مشغول سوت زدن شد.!

منبع: فارس