کد خبر 893981
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت:‌آقای ناطق نوری به ما پیام داده هزینه آخوندی برای ما زیاده شده و نمایندگان دیگر خودشان می‌دانند چه کار کنند.

به گزارش مشرق، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر راه و شهرسازی گفت: ما در طول وزارت آقای آخوندی شاهد جان باختن ده‌ها نفر از هموطنان‌مان در قطار تبریز- مشهد و سانحه هوایی تهران- یاسوج بودیم و مردم ما علاوه بر این مشکلات زیادی هم در حوزه مسکن متحمل شدند فقط به خاطر اینکه سهم یک آقایی در کابینه ادا شود.

بیشتر بخوانید:

مسکن مهر به تنهایی برای محاکمه شما کافی است آقای وزیر!

وی با بیان اینکه هر یک از وزرا در کابینه سهم یکی از آقایان هستند، اظهار داشت: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در کابینه سهم آقای علی‌اکبر ناطق‌نوری است و از حمایت وی برخوردار و بهره‌مند است.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: نکته جالب اینجاست که آقای ناطق‌نوری به ما پیام داده است که آقای آخوندی هزینه‌اش برای ما زیاد شده و دیگر ما از وی حمایتی نداریم؛ خود دانید.

وی اضافه کرد: جمعی از نمایندگان در نامه‌ای از رئیس جمهور خواسته‌اند عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را کنار بگذارد. نمایندگان در این نامه عنوان کردند با توجه به اینکه وزیر راه و شهرسازی نسبت به مطالبات مردم در حوزه مسکن بی‌توجه است دولت خود وزیر را برکنار کند.

منبع: فارس