کد خبر 90871
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹

سرپرست باشگاه ملوان‌ بندرانزلی با اشاره به اینکه تکرار مشکلات مالی این باشگاه اصلا قشنگ نیست، گفت: به خاطر مشکلات ملوان در چهار، پنج ماه گذشته، دو سال پیر شدم.

به گزارش مشرق، بهمن صالح‌نیا در گفتگو با مهر، پیروزی تیم ملوان مقابل پرسپولیس را عامل آرامش تیمی و بالا رفتن روحیه بازیکنان دانست و ضمن بیان مطلب فوق گفت: امیدوارم این مسئله باعث شود نفرات تیم با تمرکز بالاتری در مسابقات آینده به میدان رفته و استارت خوبی برای نیم فصل دوم داشته باشد.

سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلی با یادآوری اینکه "نیم فصل نخست را به خوبی آغاز کردیم اما پایان بدی داشتیم"، افزود: از بازیکنان می‌خواهم به خاطر پیروزی مقابل پرسپولیس مغرور نشده و تلاش کنند نیم فصل دوم را هم به بهترین شکل به پایان برسانیم.

وی دلیل ناکامی پرسپولیس را مشکل درونی بازیکنان دانست و اضافه کرد: این تیم نه مشکل مربی دارد و نه مشکلات تشکیلاتی. بازیکنان خودشان باید برای موفقیت تیم تلاش کنند زیرا تا دل بازیکن با تیم نباشد، امثال دنیزلی‌ها نمی‌توانند کاری بکنند و قادر به تغییرات مثبت در تیم نیستند. این را براساس تجربه سالیان طولانی حضورم در فوتبال می‌گویم و این واقعیتی است که پرسپولیسی‌ها باید آن را بپذیرند.

سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلی مشکل اصلی تیم خود را مسائل مالی دانست و تاکید کرد: تکرار این صبحت‌ها اصلا قشنگ نیست اما همت مسئولان در ارتباط با عمل به تعهدات باید بیشتر باشد، زیرا ما به تنهایی نمی‌توانیم کاری را از پیش ببریم. الان مانده‌ام چگونه پاسخگوی کادرفنی، بازیکنان و سایر نفرات باشم.

وی با بیان اینکه با حضور در وزارت ورزش نشست‌هایی با محمد عباسی و حمید سجادی داشته است، افزود: من همه مشکلات را به گوش ایشان رساندم و گفتم ما یک تیم شهرستانی مظلوم هستیم. سرخابی‌ها هواداران وزیر، وکیل و نهادهای وابسته دارند اما ما چه داریم؟ ضمن اینکه ملوان نقش بسزایی در فوتبال داشته و در حال حاضر پنج تیم پایه آن در مسابقات کشوری حضور دارند که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس چنین تیم‌هایی اصلا ندارند. مسئولان امروز باید توجهی بیشتری به تیم‌های سازنده داشته باشند.

صالح‌نیا همچنین خاطرنشان کرد: ما نامه‌ای به استاندار گیلان داده‌ایم و از نماینده مجلس و فرماندار هم انتظار کمک داریم. من بعد از پیروزی ارزشمند برابر پرسپولیس چند دقیقه بیشتر در رختکن نماندم زیرا بازیکنان پس از این کار بزرگ حداقل انتظار پاداش داشتند اما من دستم خالی است و با شرمندگی رختکن را ترک کردم. امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به تیم پرسابقه ملوان که چهار دهه به فوتبال ایران خدمت کرده، داشته باشند.

وی بدهی این باشگاه به کادرفنی و بازیکنان را چهار میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: چهار میلیارد آن قرار است از طریق منطقه آزاد انزلی پرداخت شود و نیروی دریایی هم تنها به ما تعهد جانبی دارد نه تعهد مالی. باور کنید به خاطر مشکلات ملوان در چهار، پنج ماه گذشته دو سال پیر شدم. همه از ما انتظار دارند در حالیکه هیچ پولی نداریم. ما حتی نتوانستیم تقاضای هواداران را برای دادن اتوبوس به آنها جهت حضور در تهران برآورده کنیم.

سرپرست باشگاه ملوان در پایان تصریح کرد: دیدار با راه‌آهن برای ما حکم فینال جام حذفی را دارد. راه آهنی‌ها با پیروزی مقابل ذوب‌آهن نشان دادند از تشکیلات منظمی برخور دارند و به شرایط مطلوب رسیده‌اند. قطعا پیروزی در این دیدار برای ما حیاتی است و می‌تواند به وضعیت‌مان سر و سامان دهد. ضمن اینکه ما دو بازی حساس خارج از خانه برابر راه آهن و مس سرچشمه داریم و موفقیت در این بازی‌ها می‌تواند شرایط‌مان را در جدول رده بندی لیگ مطلوب کرده و تیم را به آرامش برساند.