کد خبر 924730
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش مشرق، یک کانال تلگرامی فیلمی از تبلیغ نوستالژیک پژو ۲۰۶ در صداوسیما سال ۱۳۸۲ را منتشر کرد و نوشت:

آیا بنظرتون از خیلی از تبلیغات امروزی مخاطب را بیشتر جذب نمی کنه؟

یکی از مهم‌ترین نکاتش اینه که تلویزیون را معادل رادیو فرض نکرده. یعنی مخاطب حتماً باید تبلیغ را ببیند و دنبال کند تا به مفهوم آن پی ببرد.

در حقیقت از پرحرفی و زیاده گویی تبلبغات امروزی خبری در این تبلیغ نیست و خط داستانی جالبی دارد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

لینک دانلود