هر مشترک تلفن همراه در کشور یکبار هم که شده به تماس با مرکز مشترکین برای برطرف کردن مشکل یا سوال در مورد خدمات نیاز پیدا کرده است. مرکز تماس همراه اول با شماره ۹۹۹۰ یا ۰۹۱۲۹۹۰ از خطوط ثابت در دسترس مشترکان است.
خوشبختانه تماس با این مرکز برخلاف ایرانسل برای مشترکین همراه اول هزینهای ندارد و میتوانید در هر ساعت از شبانهروز برای ارائه هرگونه انتقال، پیشنهاد و یا بررسی مشکلات خود با این سامانه تماس بگیرید. شما همچنین میتوانید برای پیگیری مشکلات، پرداخت قبوض، و اطلاعرسانیهای مختلف با این سامانه تماس بگیرید.
پاسخگویی تلفنی (شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ برای تماس با تلفن ثابت):
این مرکز به منظور ارائه خدمات مطلوب آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات بوده و انواع خدمات ذیل توسط کارشناسان پاسخگو و یا از طریق سامانه تلفنی ( IVR ) ارائه می گردد:
- ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان
- پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم
- اعلام وضعیت سیمکارت و علت قطع تلفن همراه
- اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن
- راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه
- اعلام نشانی و شماره تلفن ادارات و مراکز ارائه خدمات (مراکز تلفن ثابت، دفاتر ارتباطی و ICT ) تمام نقاط کشور
- راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بین الملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های جاری
- فروش انواع Device های اینترنت همراه (بزودی)
- نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت
- راهنمایی مشترکین در خصوص نحوه فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه
- دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل
- قطع و وصل پیامکهای انبوه تبلیغاتی و پیامک های مبتنی بر محتوی