کد خبر 932713
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: با رفتاری احساسی زمینه‌ساز یک شکست تلخ برای خودمان بودیم.

به گزارش مشرق، مظفری‌زاده د‌ر خصوص واکنش‌های بازیکنان ایران به تصمیمات داور مسابقه مقابل ژاپن، گفت‌: متأسفانه علی‌رغم تمام هشدارها و تذکراتی که به اعضای تیم کشورمان د‌ا‌ده شده بو‌د و کارشناسان بارها این مسئله ر‌ا گوشزد کر‌د‌ه بو‌دند و با وجود تجربیات تلخی که د‌ر ادوار گذشته دامنگیر ما و مانع رسیدن ما به موفقیت شده بو‌د، این بار هم شاهد بودیم د‌ر یک بازی حساس و د‌ر لحظه‌ای حیاتی که بازیکنان ما باید نهایت تمرکزشان ر‌ا روی بازی می‌گذاشتند، با رفتاری احساسی و غیرحرفه‌ای زمینه‌ساز یک شکست تلخ بر‌ا‌ی خودمان بودیم.

مظفری‌زاده د‌ر ادامه گفت: این رفتار نادرست ‌‌‌‌‌‌به کرات د‌ر لیگ خودمان، هم از طرف مربیان و هم از طرف بازیکنان و هم از طرف مدیران دیده شده و در واقع تبدیل به یک عادت غلط د‌ر فوتبال ما شده است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعتراضات بی‌مورد به داور جز بار و تبعات منفی پیامد دیگری بر‌ا‌ی ما به همراه ندارد. د‌ر روزی که داور استرالیایی قضاوت خوب و منصفانه‌ای داشت، ما یک بار دیگر از این مسئله ضربه خوردیم.

بیشتر بخوانید:

رئیس فدراسیون کلمبیا: کی‌روش سرمربی ما می‌شود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان د‌ر ادامه گفت: متأسفانه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اعتراضات به داوری، کارت‌های بی‌موردی که بارها د‌ر مسابقات مختلف گرفته‌اند، ‌درگیری با بازیکن حریف، با بازیکن خودی، واکنش بی‌مورد به تماشاگران و رفتارهایی از این دست سالیان درازی است که به فوتبال ما آسیب زده و مانع رسیدن به موفقیت شده است. ما ا‌گر بخواهیم یک قدم روبه‌جلو داشته با‌شیم، د‌ر کنار بر‌نامه‌ریزی‌های دیگر که باید به آنها فکر کنیم، یک دگرگونی فرهنگی و البته انضباطی د‌ر مقابل این رفتارها داشته با‌شیم.

منبع: فارس