کد خبر 94203
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳

بازیگر 'قهوه تلخ' از توقف تولید این مجموعه ویدیویی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش مشرق، 'سعید پیردوست' روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فیلمبرداری بخش های پایانی مجموعه ویدیویی 'قهوه تلخ' متوقف شده و سرنوشت آن مشخص نیست.

وی گفت: علت تعطیلی این مجموعه ویدیویی بطور مشخص اعلام نشده اما انتشار نسخه قاچاق آن منجر به توقف تولید این اثر شده و وزارت ارشاد تا اطلاع ثانوی جلوی تولید این مجموعه ویدیویی را گرفته است.

پیردوست یادآور شد: تكلیف قرارداد بخشی از بازیگران مجموعه ویدیویی 'قهوه تلخ' نیز مشخص نیست و بدهی های بازیگران این مجموعه تاكنون پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: چك های یكسال پیش كه برای دستمزد بازی در این مجموعه دریافت كرده ایم همچنان نقد نشده و در بلاتكلیفی به سر می بریم.

پیردوست افزود: كار ما به خواهش و تمنا كشیده نیز شده و این در حالیست كه بازیگران جوان پیش از پایان بازی و حتی پیش از حضور مقابل دوربین در مجموعه، دستمزد خود را می گیرند و پیشكسوتان همچنان در پی دستمزد خود هستند تا بتوانند از طریق وصول بدهی های خود امرار معاش كنند.

توزیع مجموعه ویدیویی 'قهوه تلخ' از ابتدای سال جاری در شبكه نمایش خانگی آغاز شد اما سری 26 سریال ویدیویی 'قهوه تلخ' پیش از كسب مجوزهای لازم از اداره كل دفتر همكاری های سمعی و بصری و نمایش خانگی، در سوپرماركت های شهر تهران توزیع شد كه این امر منجر به توقف تولید آن شد.

مهران مدیری، سیامك انصاری، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی، سحر ذكریا و رضا فیض نوروزی از جمله بازیگران مجموعه ویدیویی 'قهوه تلخ' به كارگردانی مهران مدیری و تهیه كنندگی برادران آقاگلیان هستند.