وی با بیان اینکه امکان ایجاد این خط در برخی از معابر شهر تهران وجود دارد گفت: نمی توان خطوط پر سرعت تاکسیرانی را همانند خطوط BRT توسعه داد.
بیادی تاکید کرد: باید تمام توان مسئولان شهری صرف توسعه حمل و نقل عمومی شود زیرا بهترین راه حل برای مشکلات ترافیکی و آلودگی های هوا و صوتی در پایتخت است و شهروندان تهرانی به مترو و اتوبوس بیشتر از تاکسی نیاز دارند .
وی با اشاره به این که باید به دنبال کاهش تعداد تاکسی ها در شهر تهران باشیم گفت:تاکسی یک خودروی لوکس و شخصی است و نباید شهر بیش از حد به آن نیازمند باشد.
ایجاد خطوط پر سرعت تاکسیرانی نیاز به مطالعات دقیق کارشناسی دارد
حمزه شکیب رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر تهران نیز در خصوص ایجاد خطوط پر سرعت تاکسیرانی در پایتخت به مهر گفت: هنوز طرح مطالعاتی این طرح به پایان نرسیده است و قرار است پس از پایان مطالعات در شورا بررسی و هر گونه فعالیت اجرایی با هماهنگی شورای شهر تهران باشد.
وی خواستار انجام مطالعات دقیق و کارشناسی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در رابطه با این پروژه شد.