به گزارش مشرق، پس از چند ساعت مسافر مذکور با انتشار تصاویر و مشخصات راننده در صفحه شخصی خود در توئیتر از مسؤولان اسنپ خواست تا این راننده را اخراج کنند. چند ساعت بعد مسافر اسنپ در توئیت جدیدی مدعی شد که مسولان اسنپ در تماس با وی، از او دلجویی کردند. که با واکنش شدید مخاطبان شبکههای اجتماعی همراه شد.
سپس اسنپ در اطلاعیهای اعلام کرد از راننده بابت انتشار اطلاعات شخصیشان دلجویی به عمل آوردهایم. علاوه بر آن، رعایت اصل مشتریمداری اقتضا میکرد که پس از ذکر شرایط و قوانین اسنپ، از مسافر نیز به دلیل ناتمام ماندن سفرشان دلجویی شود. راننده اسنپ نیز در گفتگویی عنوان کرد: خانم روسری روی سر نداشت. من تذکر دادم و توجه نکرد. اسنپ باید از حقوق رانندهاش دفاع کند.توییت منتشر شده نقض حریم شخصی من بود.