کد خبر 1069992
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
قربانیان کرونا در آمریکا به 73431 نفر رسید

جدیدترین آمار و ارقار دانشگاه «جانز هاپکینز» حاکی از آن است که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دو هزار و ۳۶۷ نفر دیگر، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا به ۷۳ هزار و ۴۳۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش مشرق، آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز» نشان می‌دهد که با مرگ دو هزار و ۳۶۷ مورد جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۷۳ هزار و ۴۳۱ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ هزار و ۲۵۲ مورد جدید به مبتلایان به «کووید-۱۹» افزوده شد تا مجموع مبتلایان به این ویروس در آمریکا به یک میلیون و ۲۲۸ هزار و ۶۰۳ نفر برسید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه «جانز هاپکینز» با مقایسه آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که برای دومین روز متوالی، شمار مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در آمریکا روند افزایشی داشته است.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون ۲۶۳ هزار و ۹۲ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در آمریکا را ۷۴ هزار و ۷۹۹ مورد گزارش کرده است.

طبق این آمار و ارقام، ایالت نیویورک همچنان با ۳۳۳ هزار و ۴۹۱ مورد ابتلا و ۲۵ هزار و ۹۵۶ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تاکنون دستکم سه میلیون و ۸۲۲ هزار و ۸۶۰ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان، ۲۶۵ هزار و ۷۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و یک میلیون و ۳۰۲ هزار و ۸۹۱ نفر نیز بهبودی یافته‌اند. آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا در جهان را دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 19
    73 هزار خیلی کمه .
    • 6369572020 IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
      0 0
      یک نفر هم خیلی خیلی زیاده شاید خودما یا یکی از عزیزان ما باشه!!!! پس یک نفر هم خیی زیاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس