دستگیری فروشنده الکل تقلبی در پی کور شدن شهروند تهرانی

با تلاش مأموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی، فرد سودجو که با فروش الکل تقلبی موجب کور شدن یکی از شهروندان شده بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته فردی با طرح شکایتی به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه و اظهار داشت، در چند روز اخیر با فردی آشنا شدم که ادعا می‌کرد با مصرف الکل می‌توانید خود را در مقابله با ویروس کرونا محافظت کنید. من هم با توجه به اینکه به شدت از ابتلاء به این ویروس هراس داشتم یک شیشه الکل از وی خریدم و آن را مصرف کردم. ولی پس از مدتی دچار سردرد شدید و تاری چشم شدم به نحوی که بینایی خود را اکنون از دست داده‌ام.

در ادامه این گزارش آمده است، پس از اظهارات شاکی مأموران پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و هویت متهم و مخفیگاهش را شناسایی کردند.

بنا بر این گزارش، مأموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق شدند با هماهنگی‌های قضائی عصر روز بیست و نهم شهریور ماه متهم را در مخفیگاهش در حوالی میدان شوش دستگیر و به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران انتقال دهند.

در ادامه این گزارش آمده است، متهم به جرم انتسابی مبنی بر فروش الکل‌های تقلبی به شهروندان مضطرب از ابتلای بیمار کرونا، اعتراف و پس از تکمیل پرونده متهم برای ادامه روند رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    6 0
    یعنی اگر تقلبی نبود دستگیرش نمیکردن؟
  • ج IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    2 3
    خاک بر سر مسئولی که حاضره مردم کور بشند اما جلوی طب اسلامی رو گرفته
  • مهدی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    2 2
    شکر سرخ یا طبرزد در گیاه درمانی به عنوان درمان آنفلوآنزا معرفی شده و اخیرا در دانشگاه منچستر انگلیس اثرات ضدکرونایی و ضد اچ آی وی شکر رو کشف کردند. بی ضرر هم هست! یه قاشق شکر سرخ در یه لیوان آب جوش حل کنید و طی دو ساعت دو بار بنوشیدش! خواهید دید که سرفه و علائم کرونا برطرف میشه چون ویروس کرونای در گلو و ریه را از بین میبرد تا هشتاد درصد!******** شکر سرخ با شکر قهوه ای فرق دارد و باید از عطاری تهیه کنیدش******* باید روزانه یه نوبت ظهر و یه بار شب یک ساعت قبل غذا بنوشید تا بدن از کرونا پاکسازی شود. اینطوری هر روز از کرونا پاکسازی میشید
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 1
    مصرف کردم؟!
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    5 2
    هیچ احمقی برای ترس از کرونا نمیره الکل بخوره. اصل موضوع اینه که داخل مشروبات دست ساز الکل میزنن و متاسفانه باعث کوری و مرگ طرف می شه
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    4 2
    الحمدلله رب العالمین.
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    5 0
    آخه من نمی دونم، این طرف بعد چند ماه و بعد این همه داستان که سر همین الکل داشتیم و ده ها نفر مردند، یعنی اینها رو نمی دونست و رفت باز هم الکل خرید و مصرف کرد؟ با چه موجوداتی جامعه تشکیل دادیم واقعا!
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 1
    خدایا همه ی مارا به راه راست هدایت بفرما..اخه بنده خوب خدا چقدر ازرسانه ها وهمین سایت مشرق شنیدیم که بسیاری ازهم وطنان بخاطر مصرف الکل ومشروبات تقلبی جونشون ازدست دادند..لااقل ازداروخانه ای مشورت میگرفتی کدوم آدم عاقل ازترس بیماری الکل میخوره!حتی الکل ضدعفونی هم بایدروپوست سالم باشد..این روزهاادمهایی که بویی ازانسانیت نبردند،بخاطردرآمدشون مثل حیوون بی رحم میشن وارزش انسانی را زیرپا میگذارند که چوبش چند برابر میخورند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس