عکس/ خیابان گردانی اراذل و اوباش تهرانپارس

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با افرادی که به مردم تعدی کرده و با سلاح گرم یا سرد موجب رعب و وحشت می‌شوند، با اقتدار برخورد خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: صدام زمانی که تصمیم به حمله گرفت، با شعارهایی که می‌داد انتظار داشت به راحتی استان خوزستان را اشغال کند.

وی افزود: برخلاف تصور صدام، مردم شهرها و روستاهای خوزستان که مورد حمله واقع شدند، زن و مرد، پیر و جوان در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح پاکسازی و ایمن‌سازی محلات

فرمانده انتظامی کشور عنوان کرد: دوران دفاع مقدس تابلوی زیبایی است که هرچقدر به آن نزدیک می‌شویم به زیبایی آن بیشتر پی می‌بریم؛ شهادت زنان و مردان و کودکان در جنگ سخت بود اما مردم ما ایستادگی کردند و صحنه‌های زیبایی خلق کردند.

سردار اشتری با بیان اینکه دفاع مقدس باعث عزت کشور شد، گفت: امروز هرجای کشور که موفق شدیم، به برکت روحیه جهادی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس بوده است و دانشمندان کشور و نیروهای مقاومت منطقه به رزمندگان و شهدای دفاع مقدس تاسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

اجرای ۴ طرح پلیس برای برخورد با مفاسد اجتماعی

وی افزود: موفقیت رزمندگان ما به واسطه ایمان و اخلاص و پیروی از امام بوده امروز هم اگر روحیه جهادی را داشته باشیم حتما موفقیت‌های بیشتری به دست می‌آید.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمت است، اظهار کرد: به واسطه خون شهدا و تلاش همکاران، امروز امنیت باثباتی در کشور و استان داریم و کشور هر روز مقتدرتر از دیروز است.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان همیشه مورد طمع دشمن بوده، گفت: مشکلات و نارسایی‌های موجود تبعاتی دارد و باید همه همکاری کنند تا از جرایم پیشگیری شود؛ ما باید از امنیت پاسداری کنیم و احساس امنیت را هم مراقب باشیم.

اشتری افزود: خون شهدای نیروی انتظامی گواه این است که ما جان خود را برای امنیت کشور در دست گرفته ایم؛ امارها نشان می‌دهد که جرایم خشن کاهش پیدا کرده و در زمینه کشفیات سلاح و شناسایی مجرمان کارهای بزرگی صورت گرفته اما به این حد راضی نیستیم و باید تلاش خود را افزایش دهیم.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: افتخار می‌کنیم با اشرار مبارزه کنیم؛ با افرادی که به مردم تعدی کرده و با سلاح گرم یا سرد موجب رعب و وحشت می‌شوند، با اقتدار برخورد خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ش. AE ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    17 0
    سردار چه هشداری کار از هشدار گذشته در عملیات‌های متداوم ریشه این اراذل بکنید باید از هر کدام در برابر قانون درس عبرت برای بقیه باشد
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      7 0
      تو واقعیت هم تو جامعه هم اراذل زیاد شدن هم دزدی هم بی حجابی .......
  • احمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    15 1
    خدا اجرتان دهد لطفا چند نفرشان را با طناب دار از جرثقیل و در میدان انقلاب اعدام کنید درس عبرت می شودچند تا اختلاسگر و رانت خوار را هم با آنها قاطی کنید
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    13 0
    اتمام حجت چه معنی داره! کسی که جرم میکنه که حجتی براش وجود نداره
  • داوید IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    11 0
    برادر عزیزم سردار رشید اسلام نشان دادن اقتدار نیروی محترم و زحمت کش انتظامی دردی از اشخاصی که مالباخته و مورد تجاوز و ازار این دست افراد قرار گرفتند هیچ سودی ندارد .اقتدار انجاست که ریشه خشکانده شود .قانون و نقصان قوانین باعث رشد و نترس شدن این افراد شده چرخاندن در ملا عام چه سود این افراد که ابرو ندارند برادر عزیزم به بند کشیدن چاره ساز نیست به دار کشیدن چاره حل مسایل است این زمان اقتدار حاصل میشود
    • IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      7 0
      احسنت. شما رسمی نوشتی من عامیانه می نویسم. اینجا تگزاس و آمریکا نیست که هر قاتلی مطمئن باشه اگه گروه گروه ملت رو به رگبار بست فقط میره تا آخر عمر آب خنک میخوره. تازه همونجا هم مردم به پرداخت مالیات برای نگهداری این مدل جانورها اعتراض دارن. در کشور اسلامی ما باید قانون مصوب بدون تردید و ترس اجرا بشه وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشه. کشورهای همسایه عراق و افغانستان نمونه های بارز.
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    10 0
    سردار بزرگوار اینهم شکایت بنده یک عضو کوچک جامعه هست؛ خواهشمندم هر گروه (سلبریتی، حزب باد، حزب اصلاحات) که امنیت فکری مردم را با هشتگ و بیانیه و غیره و ذلک متزلزل می کنند، را هم به عقوبت نیات ناصحیحشان دچار سازید.
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    4 0
    دلسوزان وزحمتکشان خدوم نیروی انتظامی.سردارعزیز باسلام وخداقوت همه جانفشانی وزحمات شمارامیبینند وارزوی موفقیت روزافزون .ولی کسانی هستند که دانسته یاندانسته سعی درکمرنگ کردن این زحمات دارندکه گاهی نیازبه برخوردجدی وهوشمندانه شما رادارد
  • مهرداد IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    5 1
    درود بر سردار ایرانی ریشه ارازل و اشرار باید از بین برند اینها هم امنیت جامعه هم امنیت کشور را به مخاطره میندازند همه مردم ایران حاظریم حتی انها را با شلیک گلوله بکشید هر چقدر اینها از بین برند کشوری سالم با امنیت بالا داریم
  • M@hdi IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    5 0
    سردار تورو خدا قوانین سفت و سختگیرانه بذارید من خودم قربانی زورگیری هستم حالا پول و وسایلی که به زور ازم گرفتند به کنار، تو روحیه ام تاثیر خیلی بدی گذاشته.اینجور آدمهای دزد و زورگیر درست بشو و اصلاح پذیر نیستند.
  • آرمان IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    7 0
    وضعییت استان خوزستان خصوصا اهواز در زورگیری با سلاح بسیار وحشتناک شده،واقعا نیاز به تصویب قانون جدید در دستگاه قضا هستش،یعنی مجازات اعدام برای استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم در زورگیری.
  • کارگر IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 0
    تهدید نکنید عمل کنید. ما در ساختمان مسکونی خود همسایه ای داریم که 2 برادرند و شیشه مصرف میکنن اربده میکشند تا صبح داد و بیداد میکنن با چاقو تو پارکینگ میچرخند و هیچ امنیتی وجود ندارد. با 110 بارها تماس گرفتیم اتفاقی نیفتاد شکایت کردیم محکوم شدیم.
  • موسوی راد IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    عاشقتونم لطفا در عمل محکمتر برخورد کنی
  • TR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    اولش بايد لباس شخصي ها و چماق بدستان و خودسرهاي وحشي و مزدور را دستگير كنن كه موجب وحشت مردمند بعدش مسيولين بيعرضه را كه روزگار ملت رو سياه كرده اند
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    سردار محترم وقتی که خبرنگار از زورگیر سوال میکنه چند سابقه داری و اون با افتخار میگه هفت سابقه شرارت و زورگیری داره و دوباره خبرنگار میپرسه چقدر زندان بودی و زورگیر میگه ،،، یک روز !!!!!!!!!! فکر نمیکنید این تذکرات و تهدیدات شما ؟؟!!!!!
  • دانا IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    با عتایت به اینکه یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی برخورد با کسانی است که به مال و ناموس و مردم دست درازی می کند و امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند جای دارد ابتدا جلسه ای با دستگاه قضایی تشکیل وراه کار برخورد با این اراذل و .....چرا که انسانهای خدوم نیروی انتظامی فرد خاطی را می گیرند وتحویل دستگاه قضا می دهد واین فرد چند مدت دیگر ازاد شده و مجددا به کار سرقت و...ادامه می دهد شاید در زندان با افراد خاطی دیگری اشنا وبا ازادی انها خرید سلاح واقدام به کارهای مجرمانه دیگر بکنند لذا باید راه چاره دیگری انتخاب وبه قانون تبدیل شود مثلا اگر فردی دوبار یک جرم خطرناک را انجام داد و توسط مامورین گرفته شد این بار دست و یا عضوی از بدن ان ناقص شود وبه یادگار بماند تا از ترس دیگر دست به اقدام مجددمجرمانه نزند اکثر این افرادی که گرفته می شوند بیش از چند بار گرفتار قانون شده اند ویا عده دیگری را نیز همرا خود کرده اند
  • علیرضا IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    سردار تا زمانیکه در مورد این نابکاران هی دم از رافت اسلامی بزنید مبارزه شما آب در هاون کوفتن است اعدام خیلی از این ها تنها راه چاره است تا بقیه درس عبرت بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس