کد خبر 1140312
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
بورس نمایه

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۱/۵ درصد ریزش کرد و به یک میلیون و ۲۶۷ هزار واحد رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، با بالا رفتن احتمال پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا نمادهای ارز محور به دلیل ریزش قیمت ارز روندی نزولی پیدا کردند اما در عوض نمادهای خودرویی و بانکی روند مثبت دارند.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام در رابطه با ادامه روند بازار امروز گفت: دلار صرافی ملی امروز افت شدیدی داشته و عرضه در نمادهای ارز محور به شدت زیاد و هیجانی است، حتی با ریزش دلار باز هم سهم‌های ارز محور بازار سهام ارزندگی دارند اما جو هیجانی باعث ایجاد صف‌های فروش شده است و به نظر می‌رسد در ادامه روند معاملات نمادهای خودرویی و بانکی نیز گرفتار عرضه و جو هیجانی خواهند شد.

او در رابطه با روند بازار سهام در میان‌مدت گفت: طی روزهای آینده روند بازار سهام در سهم‌های دلاری به تعادل خواهد رسید و به نظر می‌رسد تا به تعادل رسیدن این نمادها روند شاخص کل نوسانی خواهد بود و احتمالا شاخص کل بین یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد نوسان داشته باشد.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایران وطن من IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    5 15
    زمانی به تعادل می رسد که از خودمون هم یه چیزی بگیرن.وگرنه حکم اعدام صادر می کنند.
  • مردم IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    5 7
    عزیز جان ۴ ماه است که اکثریت به اتفاق نمادها ریزشی هستند. اما ارز رو به گرانی داشت. و کسی نمیگفت چون قیمت ارز سعودی است. قیمت سهام هم سعودی شود. اما امروز با وجود اینکه بیشتر نمادها ۴۰ تا ۶۰ درصد ارزش خود را از دست داده اند. و بسیاری از سهامداران متضرر شده اند اما باز هم فرقی نکرده و ریزشی هستند. غیر از این است که دستان مافیای دولتی ، وضعیت بازار ها را تعیین میکند.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    5 0
    اونایی که سهام لیزینگ پارسیان دارند همان رانت خوران کثیف هستند که پول مردم بدبخت را چاپیدند و در عرضه اولیه وارد کردند خدا نبخشد شما رو که بیچاره کردید مردم
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    4 1
    فقط یک قمار خانمانسوزه و بس
  • ناشناس IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    17 0
    سیر نمیشن یه مشت دزد
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    6 0
    راست میگفتن بورس قمار هست
  • طاهری سرمور IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    بادرود.دولت مقصرپس حقیقی اگرواقعادرضرراست احمق بازی درمی آوردوفریب بازی کثیف حقوقی رامی خوردهرنمادی چراسقف قیمت نمی گذاریدتاآنموقع مشخص می شودخوب وقتی مایک یادونمادهست که کمی درآن سوداست حقوقی آن سودراازشمامی گیردشما راست می گوییدهرنمادی رابااینکه ضرراست به جای کف وقیمت سقف قیمت بگذاریدتاگرفتاربازی کثیف حقوقی نشوداین قانون است که هرکجااحمق باشدمنافع طلب بیشتربهره می بردوبه همه مردم هم ضرربیشترواردمی شود.باسپاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس