روح الله زم نمایه

بازیگرانی در پشت صحنه هستند که در سال‌های ترکتازی روح‌الله زم در «آمدنیوز»، به پدرش دلگرمی و پشتگرمی می دادند که علیه فعالیت پسرش نه تنها موضع نگیرد، که در خفا او را تشویق نماید.

سرویس سیاست مشرق- روز شنبه، همزمان با انتشار خبر اعدام «روح‌الله زم»، مسوول پروژه «آمدنیوز» با طیفی از جرایم ضدامنیتی چون جاسوسی، لو دادن مسیرهای دور زدن تحریم، تلاش برای حمله نظامی به مراکز حساس نظامی و تلاش برای ایجاد آشوب امنیتی و...محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم در صفحه شخصی خود، متنی  منتشر کرد که در آن به وضوح از روح‌الله زم یک «قهرمان» و حتی یک چهره «مقدس» تصویر شده که بی‌گناه اعدام شده است!

محمدعلی زم نوشته است:

" امروزجمعه ۹۹/۹/۲۱ حوالی ظهر، مسئول پرونده روح‌الله در اطلاعات سپاه اعلام داشت ساعت ۳ می‌توانید همراه خانواده با روح‌الله ملاقات داشته باشید، با حدود دو ساعت معطلی در سرمای سوزان جلوی در زندان(اوین) مقارن وقت مغرب به اتاق ملاقات راه یافتیم. دقایقی بعد از دیدار وقت نماز شد، بچه‌ها و روح‌الله درخواست جماعت کردند، به‌قدری نور وجودش را گرفته بود خجالت کشیدم جلو بایستم. تعارفش کردم حتی خواستم عبا بر دوشش بیاندازم، تواضع کرد و بوسید. همراه او و خانواده بدون شرکت مأموران در جماعت، نماز خواندیم. اما نماز عجیبی از کار درآمد!

شاید حتی نمازهای کنار خانه خدا در ٢٠-٣٠ سال پیش هم برایم اینقدر دلچسب نشده بود."

محمدعلی زم

در جایی دیگر از این «مدح‌نامه»، محمدعلی زم می نویسد:

"... من برای اینکه دروغ وی را تصحیح و تلطیف کرده باشم گفتم البته این گریه‌ها نگرانی از اعدام تو هم هست، فرض کن که حُکمت تأیید شده اما با توجه به مقدمات اغوا کننده و فریب‌گرانه‌ای که ثابت و منجر به صدور حکم اعدامت شده است، هنوز فرصت قانونی درخواست اعاده دادرسی وجود دارد، اما تو فرض را بر این بگذار که اعدامت قطعی است و ما و شما هیچ‌کس را جز خدا در این تنهایی دنیا و غربت اسارت وزندان نداری، تا می‌توانی از درگاهش طلب مغفرت و استغفار داشته باش. گفت من با خدا معامله کرده و با استخاره به این راه آمدم، هیچ نگرانی ندارم فقط اینها من رو تا کربلا آوردند اما نگذاشتند زیارت کنم، گفتم نگران نباش امام حسین در قلب طالبان زیارتش هست، امام پیش توست… ."

و این دعاوی حیرت‌آور تا آن‌جا ادامه می یابد که محمدعلی زم می نویسد«چه جاسوسی؟ چه پولی؟»

گرچه از محمدعلی زم، که سال‌ها پیش فریفته‌ی چرب و شیرین دنیا شد و در جایگاه یک «روحانی» که در نظام اسلامی مسوولیت داشت، پای در وادی «شیرین» تجارت گذاشت و حتی لباس از تن به در آورد تا «رستوران‌داری» کند، انتظار نمی رفت که همچون وارستگانی چون آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله جنتی، آیت‌الله محمدی گیلانی و حجت‌الاسلام حسنی، در برابر مجازات فرزند «محارب»، منافع اسلام و انقلاب را بر احساسات پدر و فرزندی ترجیح دهد.

محمدعلی زم در حال رستوران‌داری در اواسط دهه ۱۳۸۰

آن نوع رفتار، یک وارستگی و فرزانگی می خواست که قطعا در وجود محمدعلی زم نبود، چرا که او در اوج دوران تاخت و تاز فرزندش در «آمدنیوز»، که رسما گردن‌کشی می کرد و نظام و کشور را به فروپاشی و تجزیه تهدید می نمود، حتی یک بار هم موضعی قاطع علیه فرزندش نگرفت. طرفه آن که فیلم مکالمه او با فرزند معدومش منتشر شد که پدر نگران کم شدن اعضای کانال پسر بود! همان کانالی که با پشتیبانی همه‌جانبه کنسرسیومی از سرویس‌های جاسوسی، «سوریه‌سازی» و تجزیه ایران را نصب‌العین قرار داده بود.

روح‌الله زم زمانی که گرداننده آمدنیوز بود

اما اظهارات محمدعلی زم، که زمانی در کسوت رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات و مرید مرحوم هاشمی، خون به دل شهید سیدمرتضی آوینی کرده بود تا او را از مجله سوره وادار به کناره‌گیری نماید، با همه گستاخی مستتر در آن، در بطن خود یک درس بزرگ برای ملت ایران دارد.

روح‌الله زم و پروژه «آمدنیوز» مربوط به تاریخ دور نیست که نسل‌های جدید خاطره مبهمی از آن داشته باشند یا اصولا آن را به یاد نداشته باشند. سیاه‌کاری‌های زم در آمدنیوز و همه خیانت‌هایی که صورت داد و همه ضرباتی که به امنیت و ثبات کشور وارد کرد، در اذهان همگان زنده و تازه است. شرح خصوصیات اخلاقی مذموم و جاه طلبی‌های روح‌الله زم معدوم (که باعث شد در مزدوری سرویس‌های جاسوسی دشمن رکوردی تازه به جا بگذارد) بعضا از زبان خود او و در مستندهایی که درباره او پخش شد، آشکار و عیان است. حال، با همه این واقعیات، محمدعلی زم نه تنها از پسرش یک فرد «مظلومم و «بی‌گناه» تصویر می کند، که او را در عداد «مقدسین» و صاحبان «نور» جا می زند!

وقتی درباره پرونده‌ای که همه اجزای آن داغ و تازه است و جزییات مزدوری و خیانت در بازجویی‌ها و جلسات متعدد دادگاه ثبت و ضبط شده، این چنین عیان و علنی «دروغ‌پردازی» و «جعل واقعیت» صورت می گیرد و به راحتی جای «جلاد» و «شهید» را عوض می کنند، آن‌گاه تکلیف دهه ۶۰ روشن است. طبیعی است که ضدانقلاب و دشمنان این مرز و بوم امروز از مجرمان امنیتی دهه ۶۰ و عاملان ۱۷۰۰۰ قربانی ترور، «مبارزان راه آزادی» و «فعال سیاسی» می سازند.

رهبر معظم انقلاب، در سخنرانی خود در سالگرد رحلت حضرات امام(ره) در خرداد ۹۶، در مرقد مطهر ایشان، در فرازی از بیانات با اشاره به مظلوم بودن «دهه ۶۰» که "توسط افراد صاحب تریبون مورد هجوم قرار گرفته است"، فرمودند:

" تروریست های مورد حمایت قدرتها، در دهه شصت، هزاران نفر از آحاد مردم و مسئولین را به شهادت رساندند که در میان آنها از کاسب معمولی تا جوان و فعال سیاسی و شخصیت های بزرگ دیده می شوند."

ایشان افزودند:

" البته دهه شصت، دهه افتخارات بزرگ و دهه مبارزه با تجزیه طلبی است که ملت ایران بویژه جوانان با ایستادگی محکم خود در این دهه، توانستند بر همه توطئه ها و دشمنی ها پیروز شوند."

و فراز بسیار مهم وقابل تامل ایشان این جا بود که فرمودند:

مراقب باشیم تا در دهه شصت، جای شهید و جلاد عوض نشود، زیرا ملت ایران در دهه شصت مظلوم واقع شد و به دلیل اینکه تروریست ها و منافقین و پشتیبانان آنها به امام و ملت ایران ظلم و خباثت کردند، ملت در موضع دفاع قرار گرفت و در نهایت هم پیروز شد."

کاری که محمدعلی زم با «مدیحه‌سرایی» برای فرزند جاسوس و مجرم خود صورت داد، و کارزاری که از چند روز قبل در رسانه های وابسته به دشمن و دنباله‌های داخلی ایشان برای «فرشته‌نمایی» از روح‌الله زم به راه افتاده، مصداق بارز همین تعویض جای «جلاد» و «شهید» است.

وقتی از «دهه مظلوم ۶۰» سخن می گوییم، دقیقا از چه حرف می زنیم؟ دهه ۶۰ دریایی عظیم است که در خود هم پیروزی‌های بزرگ دارد و هم غم‌ها و داغ‌های بزرگ. متاسفانه خروجی نهادهای فرهنگی جمهوری اسلامی در تصویر کردن تنها بخشی از این دریای عظیم، چندان قابل دفاع نیست. در این‌جا شاید بتوان با ذکر تنها مصادیقی، بخشی از عملکرد جلادان و مظلومیت ملت بزرگ ایران در دهه ۶۰ را ترسیم کرد.

شهید دکتر مصطفی چمران به عنوان یکی از اعضای هیئت اعزامی به کردستان در بحبوحه ترکتازی گروه‌های مسلح ضدانقلاب و تجزیه‌طلب در تابستان ۵۸، واقعه  ۲۳ تیرماه آن سال را این چنین توصیف کرده است:

"در شهر مریوان ۲۵ پاسدار کرد محلی زندگی میکردند که اهل مریوان بودند و در مریوان خانه داشتند و تنها گناه آن‌ها این بود که به انقلاب اسلامی ایران معتقد بودند و نمیخواستند از احزاب چپ متابعت کنند. در تاریخ ۲۳ تیرماه ۵۸ صدها نفر از مسلحین احزاب چپ وارد مریوان شدند و پاسداران را محاصره کردند و نیمی از آن‌ها را کشتند و بقیه را مجروح کردند. یکی از مجروحان پاسدار را با موزائیک سر بریده بودند و پیکر او را روی سنگفرش‌ها و اطاق‌ها کشیده بودند و نواری پهن از خون او همه جا را گلگون کرده بود آن‌ها دهان پاسداران را با نارنجک منفجر کرده و ریش‌های آن‌ها را سوزانده بودند."

آن پاسداری که گروهک تجزیه‌طلب کومله سر او را با موزائیک بریده بودند، شهید «دارا کهنه پوشی» نام داشت؛ همرزمانی که در رکاب او بوده اند در مورد نحوه شهادتش چنین نقل می‌کنند:

"در تمام مدتی که در محاصره بودیم دارا با روحیه عالی که داشت کمترین هراسی به دل راه نداد و با رشادتی غیرقابل وصف جنگید وقتی که فرمانده رشید و فداکار عبدالله طرطوسی به شهادت رسید، دشمن توانست به داخل مقر نفوذ کند. جنگ تن به تن آغاز شد. دشمن با تمام توان تلاش کرد دارا را زنده دستگیر کند تا این که او به اسارت درآمد. گروهک بر اساس کینه بسیاری که از او داشتند تمام بدنش را با آتش سیگار سوزاندند و با سر نیزه زخم‌های متعددی به بدنش وارد کردند و در نهایت پس از شکنجه‌های وحشیانه سرش را با موزائیک بریدند و از تن جدا کردند."

روزنامه کیهان ۲۱ مهرماه ۱۳۶۰ خبر یک عملیات دژخیمانه  سازمان «نفاق» را در شیراز منتشر کرد:

 " بر اثر انفجار در یک اتوبوس شرکت واحد در شیراز یک نفر کشته و ۶ نفر به شدت مجروح شدند.

حادثه بعد از ظهر دیروز هنگامی روی داد که اتوبوس شرکت واحد در مسیر ابیوردی به طرف فلکه شهدا در حرکت بود که در نزدیکی میدان جمهوری اسلامی بر اثر انفجار مواد آتش زا دختر بچه ای دو ساله به نام لیلا نوربخش در آتش سوخت و جان خود را از دست داد و ۶ نفر دیگر به نام های شهناز حسن بیگی ، گلی نوربخش ، زهرا نوربخش ۳ ساله ، پریوش رضایی و دو زن ناشناس دیگر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان سعدی منتقل شدند."

شهیده مظلوم این جنایت ضدبشری منافقین، «لیلا نوربخش» ۲ ساله بود که زنده زنده در آتش کینه و نفرت کور منافقین خلق سوخت و جزغاله شد. روایت ماجرا از زبان مادر این شهیده ۳ ساله، خانم ماه بس نوربخش در مصاحبه بنیاد هابیلیان،  جانکاه و عبرت آموز است.:

"به یاد دارم ۲۰مهر۱۳۶۰، روز عید غدیر بود و می‌خواستیم برای زیارت به حرم حضرت شاهچراغ(ع) برویم. لیلا خیلی ذوق داشت و خوشحال بود. او برای لذت بردن هرچه بیشتر از این شادی‌اش، با همان لهجه بچه‌گانه‌ شیرینش مدام می‌پرسید: مامان کجا می‌رویم؟" من هر بار می‌گفتم: به حرم حضرت شاهچراغ می‌رویم."

برای سوار شدن به پایانه نمازی رفتیم. زهرا ۳ساله بود و لیلا هم ۲سال داشت. آن‌ها را سوار اتوبوس کردم و ابراهیم ۱ساله را نیز در بغل گرفته بودم. همسرم در قسمت جلوی اتوبوس سوار شد و خواهر همسرم نیز همراه ما بود.

 اتوبوس تقریبا ۴۰نفر مسافر داشت. مسافت کمی را طی کرده بودیم. اتوبوس با صدای بلند خانمی که از عقب اعلام کرد: "بمب‌گذاری شده است." متوقف شد. چند ثانیه از توقف اتوبوس نگذشته بود که صدای مهیبی شنیده شد و اتوبوس در آتش سوخت.

آتش در اتوبوس زبانه می‌کشید و همه به سمت درب عقب اتوبوس هجوم آوردند؛ اما در از کار افتاده بود و باز نمی‌شد. مردم وحشت کرده بودند. هر کس سعی می‌کرد جان خود و خانواده‌اش را نجات دهد. عده‌ای از طریق پنجره‌ها خودشان را از اتوبوس خارج کردند. فرصتی نداشتیم و هر لحظه شعله‌های آتش بیشتر و بیشتر می‌شد. فضای اتوبوس را دود گرفته بود و نتوانستم لیلا و زهرا را ببینم. با دستم به سختی شیشه اتوبوس را شکستم. دستم پر از شیشه بود و خون از آن جاری شد. فقط توانستم خودم و ابراهیم را که در بغلم بود نجات دهم. از اتوبوس که بیرون آمدم، همسرم را دیدم. صورت و موهایش سوخته بود. سراغ لیلا و زهرا را گرفتم. گفت: «آن‌ها را ندیدم، حتما داخل اتوبوس مانده‌اند. خواهرم که سوخته بود را دیدم و بیرون کشیدم.» با شنیدن این جمله جیغ کشیدم و بر سر خود ‌زدم. دقایقی بعد ماموران آتش‌نشانی رسیدند. افرادی را که در اتوبوس گیر افتاده بودند را بیرون ‌آوردند؛ اما آن‌ها هم نتوانستند برای لیلا کاری کنند."

اما بشنوید از فاطمه سادات طالقانی، شقایق سه ساله‌ای که در  ۹ تیر ۱۳۶۰ در آتش کینه نفاق خاکستر شد.

خانم زهرا عطارزاده، مادر داغدیده شهید فاطمه سادات در مصاحبه با پایگاه اینترنتی «هابیلیان» از فاطمه گفت و از آن روز تلخ و سوزاننده:

" همسرم چون نیروی فعالی بود منافقین ایشان را زیر نظر داشتند و ما هم این را می دانستیم. یک شب در واحد ارتباط جمعی بودیم. (منافقین)آمدند و از روزنه کلید واحد چراغ قوه انداختند تو که من بیدار شدم و با شنیدن صدا رفتند. یک دو شب بود که به خاطر فاطمه می رفتیم توی کانتینر می خوابیدیم چون هوا گرم بود و او نمی توانست بخوابد و ما برای خنک کردن خانه هم امکاناتی نداشتیم. آن شب هم در کانتینر خوابیدیم چون هوا گرم بود و صبح رفتیم خانه نماز بخوانیم. دوستم که با ما همکاری داشت آمد برای نماز و گفت از کنار کانتینر شعله های آتش بلند می شود. گفتم نگران نباش و هول نکن. که رفت و آمد و گفت که خود کانتینر است. به سرعت رفتیم آن جا. همسرم هرچه تلاش کرد نتوانست برود تو. ظاهرا شیشه را شکسته بودند و رفته بودند تو....

...دیدم شعله های آتش از کانتینر زبانه می کشد. اطمینان داشتم که دخترم داخل آن است و در شعله های آتش می سوزد اما آتش آن قدر زیاد بود که نزدیک شدن به آن محال بود چه رسد به نزدیک شدن به آن متحیر ایستاده بودم و مات و مبهوت فقط شعله های آتش را نگاه می کردم حتی یک قطره اشک هم نمی ریختم. نمی دانم شوکه شده بودم یا صبری بود که خدا به من داده بود مردم تلاش می کردند. آتش نشانی هم وقتی آمده بود. آتش که خاموش شد، بدن سوختۀ دخترم، شقایق زندگی ام را دیدم. پارچۀ سفیدی روی بدن سوخته اش انداختند. اما از شدت حرارت استخوانهایش پارچه آتش گرفت و از بین رفت. پارچۀ دیگری انداختند. پزشک قانونی آمد و نوشت: «جسدی زغال شده به اندازۀ تقریبی هشتاد سانتی متر مشخص گردید و با یک ملحفۀ سفید پوشانده شده است. استخوانهای جمجمه سوخته شده، فقط بخشی از ساق پا و نیم تنه بالا مشخص است و در قسمت ها دیگر بدن به علّت شدّت سوختگی قابل تشخیص نیست."

 آنان که عاملان این جنایت‌ها را «سفیدسازی» کرده‌اند و از تروریست مسلح، «فعال سیاسی» ساختند، امروز از مزدور ضدامنیتی چندجانبه‌ای چون روح‌الله زم، «قدیس نورانی» می سازند!

محمدعلی زم پشت‌گرم به چه کسانی است؟

روح‌الله زم در ویدیوهایی که سال گذشته از چت‌های تصویری او در مستند ایستگاه پایانی دروغ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، خود را رهبر جنبش دی ماه ۹۶ می خوانده است. اما بعد از آن آشوب‌ها، شاهد بودیم که چهره‌هایی چون تاجزاده، حجاریان، عباس عبدی، عرب سرخی و ... که آنان را به عنوان «محفل امنیتی» اصلاحات می شناسیم، تا هفته‌ها بعد از آن آشوب‌ها، در قالب میزگرد، کنفرانس، مقاله یا یادداشت‌های رسانه‌ای، با یادآوری آشوب‌های دی ماه، نظام را تهدید می کردند که اگر در زمینه‌های مشخص تسلیم نشود یا کوتاه نیاید، آن آشوب‌ها با گستردگی و شدت بیشتری تکرار خواهد شد.

اما ماجراهای زمستان پرماجرای ۹۶، شباهت بسیار مهم دیگری به ماجرای روح‌الله زم دارد. در سال ۹۶، درست همزمان با روز دستگیری شماری از جاسوسان محیط زیستی، از جمله یکی از سرشاخه‌های این تیم یعنی «کاووس سیدامامی» یهودی‌تبار(۴ بهمن ۹۶)، اولین تجمعات دراویش وابسته به فرقه «مجذوبان نور» در خیابان پاسداران تهران صورت گرفت و چند روز بعد، غائله ضدامنیتی دراویش را رقم زد.

کاووس سیدامامی

کاووس سیدامامی و مراد طاهباز (هر دو یهودی تیار) به همراه تیمی از ظاهرا «فعالان محیط زیستی» عمدتا بهایی یا یهودی تبار، ماموریت داشتند در قالب حفاظت از یوزپلنگ ایرانی تاسیسات دفاعی و موشکی کشور را برای دشمن رصد کنند و متاسفانه، با سرپل‌ها و منابع داخلی، موفق شدند تا عمق دستگاه‌های حاکمیتی هم نفوذ کنند. پرونده جاسوسان محیط زیست، یک «جعبه سیاه» بزرگ درباره شبکه نفوذ بود که افشای دستگیری شماری از عوامل آن، فشارهای سهمگین و فرساینده‌ای را از «داخل» و خارج بر تشکیلات اطلاعات و دستگاه قضاء تا همین امروز به دنبال داشت!

غائله گلستان هفتم پاسداران

حدودا ده سال قبل‌تر از زمستان ۹۶، در سال ۷۷ و در پرونده یک نفوذ امنیتی دیگر، یعنی «قتل‌های زنجیره‌ای»، فشارهای سنگین و همه‌جانبه روی نظام برای رها کردن ریشه یابی پرونده «قتل‌های زنجیره‌ای»، منجر به یک غائله بزرگ ضدامنیتی یعنی آشوب کوی دانشگاه در ۱۸ تیر ۷۸ شد تا «قبای لای در مانده دشمن» آزاد شود!

غائله ۱۸ تیر ۷۸

سال گذشته، دو سه هفته بعد از انتشار خبر دستگیری روح‌الله زم، در حالی افکار عمومی جریان انقلابی مشتاقانه از کشف شبکه داخلی تغذیه‌کننده آمدنیوز سخن می گفت، به ناگاه غائله افزایش سه برابری نرخ بنزین، آن‌ هم پیرو زنجیره‌ای از اشتباهات و سوء‌عملکردهای عجیب در اجرا، رخ داد و کشور را درنوردید و به کل ماجرای دستگیری، اعترافات و محاکمه زم را به حاشیه برد!

اغتشاشات آبان ۹۸

همین بازیگران پشت صحنه هستند که در سال‌های ترکتازی روح‌الله زم در «آمدنیوز»، به پدرش دلگرمی و پشتگرمی می دادند که علیه فعالیت پسرش نه تنها موضع نگیرد، که در خفا او را تشویق نماید. همین بازیگران از یک سو، محمدعلی زم را وا می دارند که مدحیه‌ای در وصف فرزند خطاکار و مجرم بنویسد و او را هم‌ردیف انسان‌های «نورانی» و راه او را «خدایی» و «پررهرو»! ترسیم کند، و از دیگر سو، رسانه های معارض و چهره های معاند و چند سلبریتی آلت دست را بسیج می کنند تا هشتگ «اعدام نکنید» بزنند!

گرچه حریف کهنه‌کار و ریشه‌دار است، اما ظاهرا کف‌گیر خلاقیت‌های آن هم به ته دیگ رسیده و سناریوهای چندباره را دوباره اجرا می کند اما  هشیاری و آگاهی جریان انقلابی بدون شک بزرگ‌ترین دشمن نفوذ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 47
  • رضا IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    بازیگرا و سلبریتی ها بارها به انقلاب و شهدا توهین کردن الان این سه تا خانم چند هفته پیش سر شهید فخری اون خانم بازیگر درجه ۳ قبلش هم صبا کمالی ها و مهناز و پرستو و ترانه و .... ولی هیچ عزمی برای برخورد باهاشون نیست
    • فقط اعدام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      باید قبل از اعدام شلاقش هم میزنید حیف شد
    • مظلوم IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      57 93
      اگر این اقا قلبا به ملت و انقلاب و کشور ارادت و ایمان داشت .به سادگی نه فریب میخورد و نه تحریک میشد و نه تحت تاثیر یک مشت وطن فروش و خائنین قرار می گرفت.
    • شاکی IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      53 80
      با اجرای این حکم شرعی و قانونی برای این دست از وطن فروشان نامرد جلوی باج خواهی دولت های خارجی و اروپایی برای وقت گذرانی و طولانی کردن خواسته های نا به جاشون گرفته شد .
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      16 42
      از این نکته مهم نباید غافل شد:: محمدعلی زم، که زمانی در کسوت رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات و مرید هاشمی، خون به دل شهید سیدمرتضی آوینی کرده بود تا او را از مجله سوره وادار به کناره‌گیری نماید؟/ از نظر حقیر همین باعث خسرالدنیا و الاخرة این شد/چرا......؟ چون: آتش سوزان نکند با سِپَند/آنچه کند دود دل دردمند/ آوینی خدایت رحمت کند، آنزمان از دست این ها کدامین دعا زیر لب زمزمه زمزمه کردی؟ که زم زم ها به این حقارت افتادند؟
    • ح س IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      94 17
      .. تمام این قصه هایی نوشتی ربطی به زم نداره
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      4 20
      افرادی که عنوان اصلاح طلب روی خود گذاشته اند موجوداتی هستند که از همان اول انقلاب ریشه مصیبتهای کشور هستند ببینید عامل و آمر اصلی در تمام فتنه ها و مشکلات طی این 40 سال هستند به آنها مجال دادن حماقت محض است آنها نه حزب و نه تفکر و ...هیچی فقط باند مافیای زر و زور و تزویر و کودتاچی هستند... جریان اصلاحات به آنها وابسته نیست که اگر وجود نحسشان نباشد اتفاقی بیفتد! همه این صر و صداها هم بخاطر اینه که جرات نظام را بگیرند تا معاندان و محاربان را اعدام نکند !
    • تمشکال IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      10 40
      جاسوس نابخشودنی ست در تمام کشورها اینکه عده ای با جاسوس پروران همنوا می شوند روشنفکری نیست بلکه خیانت همراه با حماقت است و جفا علیه ایران بزرگ
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    64 95
    یکی از دلایل اصلی این اتفاقات نداشتن هزینه بازدارنده برای این اراذل و اوباش بابت دروغگویی و فریب افکار عمومی و عوض کردن جای جلاد و شهید ‌در فضای مجازی رهاشده کشور به لطف نفوذی ها است
    • US ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      46 19
      افتاده را چوب زدن دور از مروت است‌. پدری داغدار فرزندش است. احکام قضایی را می پذیرد. داد و غار نمی کند. توپخانه به راه می اندازید؟! نجفی را به یاد آورید، جرمی کرد و مجازات شد. آنقدر خباثت سیاسی کردند تا بزرگان، تذکر دادند که دست از سر این مسلمان بردارید. آفرین به این دیانت شما که عین سیاست شماست
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      0 42
      آقای پرچم امریکا 1:00 جا داشت خیلی بیشتر از غارغار می کردند. کما اینکه در حد امکانش فرزند مجرمش رو نورانی و بیگناه جا زد. داغدار عزاداری کنه چرا دروغ می بافه؟ دستور تیم بی شرف رسانه ای نفوذ نبوده؟
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    خدا رحمت کند ایت الله محمدی گیلانی را . ایشان ازبین فرزند خودش و انقلاب ، به دفاع از انقلاب حکم داد .
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    37 97
    باسلام چه دوستان خانواده اش بخواهند نخواهند خدارا روزی هزاربار شکر که این جانور دوپا اعدام شد و به مکافات اعمال ننگینش رسید وزمبن ازوجود ناپاکش پاک و تمیز شدوخدابه دادش برسد در آن دنیا همانگونه که خداوند در قران فرموده است . خَاشِعَةً أَبْصَارُهُمْ تَرْهَقُهُمْ ذِلَّةٌ ۚ ذَٰلِكَ الْيَوْمُ الَّذِي كَانُوا يُوعَدُونَ ترجمه : در حالی که چشمهایشان از شرم و وحشت به زیر افتاده، و پرده‌ای از ذلّت و خواری آنها را پوشانده است! این همان روزی است که به آنها وعده داده می‌شد!
  • علی اکبری IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    39 94
    بهتر که زم اعدام شد اما مردم واقعا گله مند هستند که چرا اینقدر تاخیر وجود داشت؟؟؟؟ بعد تخلیه اطلاعاتی باید فورا اعدام میشد، طبیعی هست که من نوعی به عنوان یک شخص عادی جامعه مثل پدر زم و بقیه افراد وطن فروش نور توحید یا نور الهی یا وجه خداوندی رو در چهره ی این مشروب خوار حرفه ای و قهار نمی دیدم!!! زم یک مشروب خوار نجس، یک دروغگو، تروریست، وطن فروش، خائن و ضد میهنی بود که اعدام او کمک زیادی به افزایش صلح و ارامش در جامعه ی فرهنگی و رسانه ای ایران کرد، بعد از زم جهان امن تر شد...
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      3 18
      منکه اصلا مطالب بالا نخواندم که بخوام نظر بدم...شکم سیر میخاد که مطالب بالا بخونه..ما گرسنگان که بچه هامون از فقر غذایی لاغر و رنجورن چه به این نوشته ها...دردمون به کی بگیم
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      6 1
      ...زاده یعنی چی . ادب داشته باش . زشته .
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    "من با خدا معامله کرده و با استخاره به این راه آمدم" وقتی آنقدر دروغ می گویی که خودت هم باورت می شود
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      48 77
      ذات پدر زم اصلاح طلبی و فریب دادن مردم است. خودش باید بچه اش را تربیت میکرد تا وطن فروشی نکند. مقصر خیانتها و مجازات شدن زم پدرش بوده . پدر زم حالا با پررویی ادای قدیس بازی هم برای مردم در می آورد.
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      44 72
      نتیجه لقمه حرام بهتر از این نشده
    • SE ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      3 34
      هر بار.... نثار روحش کنم خیانت به وطن مزدش همینه
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      1 12
      ایکاش مصاحبه محمد علی زم در دوران تصدی حوزه هنری از صدا سیما پخش میشد...احتمالا مشخص میشد که چرا روح اله در این منجلاب گرفتار شد..
  • DE ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    24 58
    اقای محمد علی زم اگر علم دشمن شناسی داشت این حرفهای چرند رو نمیزد. خودش پسر تخم مرغ دزد اش رو شتر دزد تربیت کرده! بین این نیما زم رسانه ای و اراذل و اوباش داعشی هیچ فرقی وجود نداره. هردو بعنوان تروریست باعث مرگ انسانهای بیگناه و بی دفاع میشن. اقای محمد علی زم نمک به حرام هم نون نظام رو میخوره هم علیه نظام پسر فتنه گرش رو زاپورت روحی و روانی میکنه!به این پدر بی کفایت میگن منافق دورو! مهناز و پرستو و ترانه این سلبریتی های دو قرونی ! اگر ادم باشن از مهناز افشار مفلوک و گلشیفته فراهانی تن فروش درس عبرت میگیرن و علیه امنیت ملت ایران و کشور ایران چنین برای دشمنان ملت ایران خودکشی وپرپر نمی زنن!
  • SE ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    22 74
    کاری با جمهوری اسلامی ندارم ....ولی...حمایت از شخص روان پریش و خودخواهی که بارها خواستار تحریم برعلیه ایران که شامل دارو و نیازهای ضروری ملت ایران است.....خیانت نابخشودنی و بزرگی است درحق ملت سربلند ایران و نه جمهوری اسلامی ........ حمایت از شخص روان پریش و خودخواهی که با اپوزیسیون خائن وطن فروش ضد ایرانی و تجزیه طلبان ضد ایرانی همراهی کرده........خیانت نابخشودنی و بزرگی است درحق ملت سربلند ایران و نه جمهوری اسلامی.........حمایت از شخص روان پریش و خودخواهی که بارها توسط دلارهای کثیف سعودی ضد ایرانی و کشورک جهودی ضد موجودیت ایرانی تغذیه شده است در جهت تامین منافع دشمنان فرهنگ و تمدن ایران.......خیانت نابخشودنی و بزرگی است درحق ملت سربلند ایران و نه جمهوری اسلامی.......کاری با جمهوری اسلامی ندارم ....ولی......رفتار شما چیزی جز خیانت به ایران وایرانی نیست و نه جمهوری اسلامی
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    22 55
    از قدیم گفتن اگر خواهی کسی بشناسی که چکاره است ببین با چه کسانی رفت درآمد داره وچه کسانی ازاو دفاع می کنندمی بینیم چند سلبریتی کریم کارتی خود فروخته از نیما زم دفاع می کنند
  • سید IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    18 45
    علاوه بر عوض شدن جای جلاد وشهید انگار جای نوروظلمت وفضایل ورذایل هم عوض شده امان از لقمه حرام که انسان را چطور استحاله میکند که یک مشروبخوار خائن نورانی دیده میشود این پدر باید شرمنده از انقلاب باشدنه طلبکار
  • ممقانی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    15 37
    بله رسانه شیطان داعش را پیکار جو جا می زند و بن سلمان قاتل قاشقچی را مرد اصلاحات . اما اینجا باید چشممان به رفتار دولتیهای رسمی غرب باشد که از ترور چه کسانی حمایت و از اعدام چه مهره هایی ناراحت می شوند اتفاقا تست ناراحتی شان به ما می گوید که کار بسیار خوبی انجام دادیم
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    روح الله زم یک ایرانستیز بود که رسما" از تجزیه طلبان حمایت می‌کرد ، سخنان روح الله زم درباره تمامیت ارضی میهن در اینترنت موجود بدون تعارف و با صراحت گفت: ایران باید تجزیه شود ! این شخص دستور ساخت کوکتل و بمب و موشک به جوانان نا آگاه مخاطبینش آموزش میداد ، با سرویس های جاسوسی بیگانه علیه ملت و کشورش همکاری خائنانه می‌کرد، پرونده سیاه و کثیف این فرد ضد ایرانی بر کسی پوشیده نیست حالا عده ای نادان و میهن فروش چه می‌گویند ؟ پدر این ملعون روح الله زم باید تا آخر عمر از انظار عمومی ملت ایران شرمنده و پنهان باشد، باید از یک به یک ایرانیان طلب عفو و بخشش و عذرخواهی کند ، روح الله زم به سزای اعمال کثیف و خیانتکارانه خود رسید درس عبرتی باشد برای ایرانستیزان و میهن فروشان .. دشمنان ایران و ایرانی .. زنده باد ایران عزیز ..
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    17 40
    نتیجه هیزم های که پدر جم کرده
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    17 34
    قضا و بلای جنیفر لوپز بخوره تو سر سلبریتی های ما. اونا هرطوری که باشه کشورشون، پشت سر کشورشون محکم وایسادن، پشت سر آرمانهای آمریکاشون ایستادن. این بیشرفها یه مشت صدمن لیبریدی هستن.
  • کسری IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    6 34
    ایول. معلومه این خائنین و سلبریتی های عوضی حسابی خودشونو قهوه ای کردن. فکر می کردن این رفیق خیکیشون می تونه قسر در بره. نوبت خودشون هم می رسه انشاء الله. واقعا دم سپاه و قوه قضاییه گرم. حسابی این عوضی ها رو ترسوندن.
  • ناشناس IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    9 36
    اثرات لقمه حرام
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    14 94
    آ دم گناهکار وقتی به مجازات قیامت نزدیک می‌شود یاد خدا می افتد،
  • محتشم IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    12 38
    خجالت آور است طرفداری از جاسوس خیانت کار فتنه انگیز و دوست دشمن در شرایطی است که هست و نیست این کشور مورد هجوم همه جانبه کفتار های زشت سیرت قرار گرفته است و ایشان برای جاسوس اظهار فضل می کند ایشان در تشویق و ترغیب به تحریم این ملت مشارکت داشته و خیانتی نبوده که در حق ایران و ملت مرتکب نشده است
  • ممد IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    12 99
    به‌قدری نور وجودش را گرفته بود خجالت کشیدم جلو بایستم. (عجب احتمالا نور مشروباتی بوده که جلو دوربیت تو آمد نیوز میل میکرد)
    • RO ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      0 29
      امام حسین لعنتش کنه
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 39
    باید اون جاسوس بی شرف رو هزار باراعدام میکردن باید تیکه تیکه اش میکردن اون پدرشم باید اعدام کنن تا اینجوری نمک بخوره نمکدون نشکنه اون وقتی که پسرت ظلم به ملت ایران میکرد چرا نمیگفتی پدر بس کن درود بر سربازان گمنام امام زمان
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    9 94
    بیشرف اون جاسوس وطن فروش نورش کجا بود ازگل
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 1
    یک تغییرجدی درقلضیها بوحود بیاورید که وقتی حکم اعدام کسی را صادر کرد بتواند برای همه اثبات کند
  • ایرانی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 31
    مهر منافق بر پیشانی این منافقین داخلی داغ زده شود
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    8 80
    اون با خدا معامله کرده بود و با استخاره پا به این راه گذاشته بود. خب، مشکل چیه؟ با سلام و صلوات به آن دنیا فرستاده شد تا در پیشگاه خداوند متعال، اجر و مزدش را طلب نماید. امید است پدرش هم در اسرع وقت به فرزند نورانیش بپیوندد تا از فضایل داشتن فرزندی منوّر بهره مند شود انشاا.... این طایفه اصلاحات انقدر خالی بسته اند که باورشان شده میتوانند با حرف مفت نعوذبا... خدا را هم فریب بدهند چه برسد به مردم.
  • حامد NL ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    4 24
    با اقتدار باید با هر بازیگری که از این جانی حمایت کرده برخورد شود. این افراد باید به دادگاه فراخوانده شده و در مورد ارتباط با این جاسوس محاکمه شوند
  • ali IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    6 24
    من نمیدونم کیا از منافقین طرفداری میکنن!!! اینا که معلوم الحالن نیازی به دلیل آوردن نداره مشرقی های عزیز. در ضمن، برای اعدام این احمق ببین چی راه انداختن ... حالا فرض کنید که یکیو بیان اعدام کنن که تو عمومم مردم وجهه خوبی داره ولی در واقع منافق ترین منافق هاست... مثل قضیه بمب گذاری تو دفتر ریاست جمهوری. قبلش اگه طرفو اعدام میکردن(ای کاش میکردن این کارو الان بهشتی داشتیم) منافقین چکار میکردن
  • علی حیدری US ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 29
    دنیای عجیبی است ، اگر این پدرمزورانه اصرار دارد یک معاندرا به جای شهید به نشاند وای به حال ما، پس شهدای حرم ، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای اسلام وانقلاب اسلامی را چه باید نامید؟؟. ، این مرد منافع جو ومدعی خواسته که خود یا مردم مچل کند وچه فکر کرده است؟؟؟!!!!.، به جایی رسیده ایم که باید باور کنیم خدای نکرده بذله کویان و مطرب صفتان جای مقدس شهدا را اشغال نمایند؟؟!! این ادم می تواند خود را به هر آنچه که دوست دارد فرض کند واما مردم را نه.
  • محمود IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 24
    سلام. صد بار گفتم بازهم میگم اگه ارتباطات با مجلس وقوه قضایی دارید خواهش میکنم بهشون بگید. تا وقتی مثل خود آمریکا قانون مجازات حامیان تروریست و مجازات حامیان کشور ودشمن خارجی نداشته باشیم تا صد سال دیگه هم همین آش وکاسه هست که هر بوزینه ای برا پاسپورت یک کشور دیگه هروز علیه منافع ایران نجاست پراکنی کنه. باباجان تو خود آمریکا مل گیبسون رو بخاطر چن جمله مخالف انگ حمایت از دشمن وتروریست زدن و تو اوج دوران بازیگریش محوش کردند. نتیجه قانوشان هم این شده سلبریتیهاشون بجای پاره کردن پوزه بند بیان افغانستان وکشور های تحت اشغالشان برا روحیه سربازان شان برنامه مجانی اجرا کنن. حالا اینجا روببینید سلبریتیها ازسفارت عنگلیس وسویس وفرانسه بالا پایین میرن وهروز برا منافع آنها پوزه باز میکنن تاکی مماشات.
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    84 4
    نکته مهم ماجرا که مشرق دايما ميخواد ذهن مخاطب رو ازآن منحرف کنی اينه که اولا زم یک مخالف نطام بود و محتوای اخبارش بیشتر در مورد فسادها بود
  • فاطمه IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    4 4
    عالی بود ممنون
  • الیاس IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    3 46
    به نظر بنده ما ملت امت امام زمان هستیم مطمئن هستم که خداوند پشت وپناه این ملت در برابر این همه توطعه دشمنان ومنافقان هستش خداوند دشمنان اسلام وقران واین مملکت اسلامی رو رسوا وخار وذلیل میکنه بعد از این هم همینه خدا لعنت کنه هر چی مزدوره وخیانت کار ما پیروزیم زیرا که بر حقیم انشاالله امام زمانمون میاد اینها نابود میشن به دست آقامون ولی امر با پشتیبانیه رهبر خدا لعنت کنه این سلبریتی ها رو که اینطور لقمه حرومی می کنن این وسط هیزوم به اتیش دشمن میریزن از مال این ملت تو این مملکت آدم شدن وخیانت میکنن
  • محسن IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 42
    این به اعدام حقش رسید.بیایید جنوب شرق ایران منطقه کله گان صفرمرزی مامورهای این جاباقاچاق چی هاباندمافیاتشکیل رشوه کلان مرز۲۰روزه ازادگذاشتن هزارموتورسوارافغانی پاکستانی هم بین شون سوخت خارج ازانطرف کرایه ای موادمخدرسلاح منفجره هرچی باشه میارن ماموران فکرمیکنن صفرمرزی کسی خبرنمیشه خداشکرعصراینترنت هست لطفابه سرداران سپاه فرماندهان بگوییداینجا چک کنند اینها ازکاربیرون کله گان باموتورسواران هزاران نفرن عین محشرشده زوداقدام نشودایران پرازموادمخدرسلاح منفجره میشود خواهشا این سریع اطلاع رسانی کنید این مامورین خیانتکار رشوه گیربه سزای عملشون برسن امنیت ایران درخطرهست.
  • ناشناس IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    3 34
    حتمن مجازاتی برای دهن دریده های به اصطلاح سلبریتی،در نظر گرفته شود،
  • حسین نصیری IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    3 32
    یکی نیست به این زم زم خانواده بگه اون لباسی که کردی تنت نشانه پیامبر است از اون لباست خجالت بکش جهل و نادانی تا به کی تو دیگه بزرگ شدی
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      0 42
      این نشون میده نباید گول ظاهر کسی رو خورد اردشیر زاهدی کراوتی شرفش از اینا بیشتر هست که اونجور از سردار سلیمانی دفاع کرد
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    2 30
    ممد علی رو ول کنید ،حرف مفت کنتور نمیندازه، شکار زم یک شاهکار اطلاعاتی بود و اعدامش هم همین طور.حالا نوبت قوه قضاییه است که بر اساس اطلاعات به دست آمده،بقیه این گروه جاسوسی رو که قطعا دم کلفت تر از زم هستند و احتمالامناصب بالایی هم در نظام دارن شناسایی و دستگیر کنن.شاید بشه به جعبه سیاه گروه زم رسید
  • علی IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 30
    با سلام نوشته که نورانی شده بود بنظر من این نور نبوده مشعلی از گناهکاری ها ی این جرثومه فساد بوده که در درون او روشن شده بود ،حیف از جوانان که به وسیله این نوکر استعمار اغفال شدند،خدا عذابش را زیاد کند
  • رضا GB ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    26 6
    يه مشت بوقچى بيسواد . عايا اين بود معنى رحم و مروت و اخلاق و عدالت ؟!
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    2 24
    بچه ات رو درست تربیت نکردی کسی که علیه نظام اسلامی کار کند و دوستانش همگی صهیونیست ها و دشمنان مسلمانان باشند و گردن بند به گردنش بیندازد نور ایمان نخواهد داشت. رنگ پریدگی بر اثر ترس با نور فرق دارد.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    شما چگونه از بازیگران پشت صحنه خبر دارید؟
  • بربادرفته IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 9
    برادر من مامردم عامی هستیم نه بانیامدنیوز کارداریم نه با هیچ کس اخه چرا بس نیست اینهمه نداری فقر مستاجری قبل میتونستی باخانوادت ی اتاق اجاره کنی ولی الان نه باید هرچی داری بزاری برا صاحبخونه دیگه بقیشه بچت مدرسه داره خیلی چیزای دیگه
  • Ggg IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    26 0
    اصلا زم شغال شما خوب مرامتون اسلامیه؟
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 26
    نوبت شما هم خواهد رسید ای پادوهای داخلی فتنه و نفوذی ه ا
  • عبدالله قاسمی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 8
    سلام تنها راه مانده که باید بریم بستن سفارت انگلیس و قطع ارتباط کامل مثل رژیم اشغالگر قدس با انگلیس هست هیچ ایرانی حق ورود به به این دو مکان نجس رو نداشته باشن چه رسد به زندگی کردن و چه رسد به اینکه از فرزندان و بستگان مسئولین باشد
  • حسین BG ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    5 6
    خداوند هیچکس را در جایگاه پدر روح الله قرار ندهد انشاالله
  • حسن خطیبی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 16
    باسلام گذشته از هر دین ومسلک خائن به وطن و فرمانبر اجنبی از هر طیف و در هر لباسی باید اعدام و تمام اموال ودارائیهایشان به نفع ملت مصادره شود
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 72
    خدا رو شکر که به درک واصل شد
  • hamid IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    87 0
    ... جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد ...
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 6
    این محمدعلی زم من موقعی که حوزه هنری سال 65 کار میکردم برای خودش دم و دستگاهی بهم زده بود فقط کم مانده بود تو اتاقش سونا و جکوزی داشته باشه روز قیامت جواب کسانی که در آشوبهایی. که روح شیطانی این پسر که حیف که نام الله را داشته باشد مظلومانه. شهید شدن این پدر و پسر باید هر دو پاسخگو باشند
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 22
    اگر لقمه حلال بود الان این مرگ را نداشت خسرالدنیا و الاخر نمیشد
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      0 32
      خداروح اله زم روهزاربارلعنت کند این لقمه حرومهاومنافقین چه بلاهایی سر مردم مظلوم وبسیجیهاودیگرنیروهاواردکردن اعدام برایش کم بودانشالله بزودی دست کسانی هم که بااینهاتوی یک کاسه هست هنوزهم دست اندرکارندوازسفره انقلاب روزی میخورن روشودوبه سزای اعمالشان برسند
  • عبا دالله IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 17
    اعدام فرد نمک نشناس حداقل مجازاتی است که برای این فرد نمک نشناس که نان نمک این انقلاب را خورد و نمک نشناسی کرد پدرش یادش رفته سالها در مسند قدرت بوده مرگ بر منافق مرگ بر امریکا
  • US ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 21
    جوانان را درست تربیت کنید تا بصیرت داشته باشند تن به حماقت و خیانت ندهند و این صحنه های ناگوار تکرار نشود!
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 41
    مردک علنا تو فیلمش شرب خمر میکرد بعد الان دم از زیارت میزده
  • سید IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 11
    عجب ریایی مردکی با یک دهه رستوران داری ک از یک وطن فروش بت درمیاری و دروغکی ب چهره فرزند نور میباری عجب خفت و خواری
  • فرهنگی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 15
    جل الخالق عمروعاص هم در مقابل پدر زم کم میاره. خداوند مکرشان را برملا کند ان شاءالله
  • میکائیل US ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 16
    ایران به امید خدا همه دشمناشو به موقع از پا درمیاره. این اقای زم هم خیلی تاخته بود خیلی وقت پیش باید این اتفاق میفتاد. منتها اشخاصی مثل چند تا سلبریتی و پدر روح اله زم هم نباید اینجوری راحت بچرخن حداقل یه زهر چشمی باید ازشون گرفته بشه هر چند که الان همه ملت چشم و گوششون باز هست و راحت فریب نمیخورن منتها اونا نباید جرات یاوه گویی داشته باشن. لعنت خدا بر هر کس که سربلندی ایرانو نمیخواد ببینه. لعنت خدا بر هر کس که سنگ جلو چرخ پیشرفت ایران قل میده. پاینده ایران
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 16
    بگذارید محمدعلی زم از پسرش قدیس بسازد و سایر احمقهای همفکرش هم به او دلداری دهند. خود روح اله بدبخت میداند که چه خیانتهایی در حق کشور ایران مرتکب شده و مجازاتش چیست. و بزودی زود هم میهمانان ویژه اش از جمله جمشید شارمهد و حبیب فرج اله چعب وسایرین به دیدارش خواهند شتافت .
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 12
    تو چطور پدر پسری هستی که نمی دانی وصیت اش چیست وصیت اش اینکه در پوشس لباس پیغمبر از ناحق طرفداری کنی حتی اگه پسرت یزبد باشه بابا اشتباهی تو ملا شدی یا شاید برای چنین روزی ملا ات کردن من وصیت میکنم زندگی یزید و معاویه را یه بار دیگه مرور کن ببین عاقبت آنها و عاقبت امام و یارانش را نگذار ازت استفاده ابزاری کنن.
  • mojtaba SE ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 31
    پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر
  • اسی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    2 25
    وطن فروشی جزاش همینه
  • هقانی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 22
    روح الله زم جاسوس فرانسه بود اون بایت قبل از این هابه دار آویزان میشد
  • علی IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    اخرش متوجه نشدم اسمش روح الله یا نیما
  • دوست IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 12
    به نظر من باباشم ادام کنید
  • حامد IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 17
    پدر زم آشوبگر : نمیدونیم قسم حضرت عباس تون رو باور کنیم یا هدایت آشوب های داخلی و این همه خسارت به مملکت و مردم. شما که شرافت ندارید لطفا به شعور مردم توهین نکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس