به گزارش مشرق، در آستانه دربی ۹۴ و بر اساس فصل جدید تعاریف فیفا برای درآمدزایی دیجیتال، باشگاههای استقلال و پرسپولیس گامها و شیوههای جدید درآمدزایی در بستر دیجیتال را رصد میکنند.
شنیدهها حاکی از این است که از این دربی و در خلاء ایجاد شده ناشی از غیبت هواداران در ورزشگاهها بخاطر کرونا، باشگاههای هواداری دیجیتال این تیمها در روبیکا راهاندازی و خدمات جدیدی را به هواداران ارائه خواهند داد.
گام نخستی که در آن برای دربی ۹۴ در نظر گرفته شده، در کانال هواداری هر یک از این تیم ها در روبیکا، با انتخاب تیم مورد علاقه، بازی توسط گزارشگر اختصاصی هواداران استقلال یا هواداران پرسپولیس، بازی را با فضای هواداری برای این تیم ها گزارش میکنند.