کد خبر 1196511
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

اگر به دنبال روش باز کردن گاوصندوق کلیدی با کلید هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. 

روش باز کردن گاوصندوق کلیدی با کلید

معمولاً برای باز کردن گاوصندوق از روش هایی مانند از بین بردن قفل آن اقدام می کنند در این صورت چه گاوصندوق کلیدی باشد و چه رمزی بعد از آنکه قفل را تخریب کردند درب گاوصندوق را باز می کنند اما باز کردن گاوصندوق کلیدی در کلام ساده می باشد برای این که بتوانید درب گاوصندوق را بدون کلید باز کنید باید نکات مهمی را بدانید که در ادامه به هر یک از آنها اشاره خواهیم کرد.

چگونه گاوصندوق را بدون کلید بازکنم

همانطور که گفتیم در این مقاله در خصوص چگونگی بازکردن گاوصندوق کلیدی با کلید صحبت خواهیم کرد و تمام سعی ما این است که اطلاعات بسیار مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

توصیه می کنیم که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با افزایش سطح آگاهی و دانش خود در زمینه چگونگی بازکردن درب گاوصندوق بتوانید درصورت خرابی گاوصندوق خانگی حداقل هزینه را پرداخت کنید و همچنین می توانید از بیشترین خدمات موجود که بسیاری از آنها به صورت رایگان می باشد استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: خرید گاوصندوق ارزان با یک کلیک. همین حالا وارد وب سایت سیف کاوه شو www.safekaveh.com و یا با ما تماس بگیر ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ – ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

روش باز کردن گاوصندوق کلیدی با کلید

راه های باز کردن گاوصندوق قدیمی

· بازکردن گاوصندوق کلیدی با استفاده از دریل دو وضعیت

· باز کردن درب گاوصندوق به وسیله کلید چند محور

· باز کردن گاوصندوق با سنجاق

· باز کردن گاوصندوق با ابزار خاص

· باز کردن گاوصندوق با شوک

· بازگشایی گاوصندوق به وسلیه سوراخ کردن هسته قفل با مته

· بازکردن گاوصندوق به کمک تیم فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه

آموزش باز کردن گاوصندوق

برای شروع آموزش باز کردن گاوصندوق باید با دانستن انواع مختلف گاوصندوق شروع کرد. اینکه گاوصندوق شما از چه نوعی است. مکانیکی، دیجیتالی، کلیدی، الکترونیکی و هر اسمی که شما به آن اختصاص داده اید.

بعد از مشخص شدن نوع گاوصندوق باید دید از چه روش هایی می توان برای باز کردن قفل گاوصندوق استفاده کرد.

باز کردن گاوصندوق با سنجاق

باز کردن قفل با ابزا، به خودی خود، آنقدر پیچیده نیست و البته کار آسانی هم نیست. این کار می بایست توسط افراد باتجربه و آشنا با سازوکار قفل های مکانیکی گاوصندوق انجام شود. البته اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید، تنها راه برای بهتر شدن در آن، یک تمرین اختصاصی است.

باز کردن گاوصندوق با ابزار

برخی افراد در مورد مهارت باز کردن قفل با ابزار مخصوصا، این کار را صرفا شامل استفاده از یک سنجاق ساده برای زبانه قفل می دانند. درصورتی که این کار وابسته به گاوصندوق های مختلف و نوع قفل آنها نیاز به ابزار مختلفی دارد.

در این خصوص باید بدانید که فقط گاوصندوق های ساده با این روش باز می شوند. روش استفاده از ابزار ساده برای باز کردن قفل های اختصاصی و با امنیت بالا کاربرد نداشته و باز کردن آن نوع از گاو صندوق ها، کار بسیار پیچیده است.

این ویژگی در گاوصندوق ‌های دارای امنیت بسیار بالا مانند گاوصندوق اسلحه به کار می ‌رود. برای باز کردن این نوع از قفل های می بایست از ابزار های خاص و ویژه‌ تری استفاده کرد که کار شما نیست.

بازگشایی گاوصندوق به وسلیه سوراخ کردن هسته قفل با مته

یکی از روش ‌های قدمی، سریع و پرطرفدار برای بازگشایی گاوصندوق بدون کلید، سوراخ کردن هسته قفل با مته است.

اگر از فردی برای باز کردن گاوصندوق بدون کلید کمک گرفتید این روش را آخرین روش برای بازگشایی گاوصندوق بدانید. و حتما قبل از این کار مراحل قبلی را امتحان کرده و ناامید نشوید.

باز کردن درب گاوصندوق با استفاده از کلید چند محور

 شاید اسم کلید چند محور برای شما زیاد شناخته شده نباشد، اما آنهایی که در حرفه باز کردن قفل گاوصندوق بدون کلید مشغول بوده و تجربه ‌ای دارند از اهمیت و کاربرد آن با اطلاع هستند.

کلید چند محور نوعی از کلید است که برای بازکردن انواع قفل بدون داشتن کلید اصلی آن کاربرد دارد. کلید های چند محور پس از وارد شدن به قفل قابلیت آن را دارند که به صورت اتوماتیک تغییر وضعیت داده و ساختار قفل را شناسایی نمایند. تا با استفاده از خارهایی که روی آنها طراحی شده است تغییر شکل داده و قفل را باز کنند.

پیشنهاد ویژه: اگر صاحب گاوصندوق کاوه هستید، و با بازکردن آند دچار مشکلید، حتما برای باز کردن گاوصندوق کاوه با متخصصین ما در سیف کاوه تماس بگیرد. ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ – ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

روش باز کردن گاوصندوق کلیدی با کلید

باز کردن گاوصندوق با کلید

 در روش باز کردن گاوصندوق کلیدی با کلید، قفل ساز یا فرد باتجربه متناسب با نوع گاوصندوق کلیدی شما می‌ تواند یک کلید جایگزین برای گاوصندوق بسازد. این عملکرد دقیقا مثل باز کردن درب منزل یا اتومبیل اتفاق می افتد.

ساخت کلید گاوصندوق یکی دیگر از خدمات فروشگاه اینترنتی گاوصندوق سیف کاوه است. با ارائه مشخصات مربوط به گاوصندوق برای ساختن کلید گاوصندوق  با ما تماس بگیرید.

بهترین راه باز کردن گاوصندوق کلیدی

در توضیحات قبل تا حدودی به این سوال که چگونه گاوصندوق کلیدی را باز کنیم پاسخ داده شد. اما بهترین روش باز کردن گاوصندوق با کلید کدام است ؟

بهترین راه باز کردن گاوصندوق کلیدی در وهله اول تماس با شرکتی است گاوصندوق را از آن خریده اید و بعد از آن شرکتی که گاوصندوق را ساخته است. تا از انها راهنمایی دریافت کنید.

در غیر این صورت بهترین روش و طریقه بازکردن انواع قفل گاو صندوق تماس با تکنسین ها متخصص و با تجربه سیف کاوه است. ما بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم. ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ - ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

در ضمن روش باز کردن گاوصندوق کلیدی کاوه و گاوصندوق خانگی ارزان نیز در انواع مختلف به همین شکل است. خوب این از جواب چگونه گاوصندوق کلیدی را باز کنیم. بریم سراغ بعدی.

روش باز کردن گاوصندوق کلیدی با کلید

روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال

در ادامه مقاله باز کردن گاوصندوق قدیمی قصد داریم که روش بازکردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال را توضیح دهیم.

باید بدانید که بازکردن گاوصندوق دیجیتال با گاوصندوق های مکانیکی متفاوت است و اگر مراحل باز نشدن آن به شیوه های زیر اتفاق نیفتد قطعا هزینه بسیار بیشتری را نیز در بر خواهد داشت.

اولین راه این است که با استفاده از کیت های الکترونیکی می توان گاوصندوق های دیجیتال را باز کردن اما این بهترین روش نیست. چرا که گاوصندوق های دیجیتال گران بوده و می بایست با کمترین آسیب باز شوند.

بنابراین بهترین راه تماس با بخش تعمیرات گاوصندوق فروشگاه سیف کاوه است. ما در هر ساعت از شبانه روز آماده مشاوره در مورد نحوه باز کردن قفل گاو صندوق کاوه، نیکا، خرم و… هستیم. ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

پیشنهاد ویژه: یکی از بهترین برند های سیف باکس دیجیتال، گاوصندوق ایکو ژاپن است. برای خرید با ما تماس بگیرد.

از آنجا که علت باز نشدن گاوصندوق رمزدار دیجیتال در اغلب مواقع فراموشی رمز گاوصندوق است، روش دوم سعی برای ریسیت کردن رمز گاوصندوق است.

در ادامه به روشی که برای بازکردن اغلب گاوصندوق های دیجیتال با قفل چینی اشاره خواهیم کرد. ابتدا باید بدانید که شماره کد شخصی کارخانه این نوع رمز های دیجیتال ۱۲۳۴ و کد مستر آنها ۱۱۰۳۱۳ می باشد. باید بدانید که در مورد گاوصندوق های رمزدار دیجیتال نحوه باز کردن گاوصندوق کاوه، گنج بان، بامیل، آیکو و گنجینه یکی است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس