کد خبر 1196860
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

امرن یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی در دنیاست و منبع تغذیه صنعتی یکی از بزرگترین محصولات آن. در این مقاله سعی می کنیم معرفی مختصری داشته باشیم از این محصول.

اطلاعات کامل منبع تغذیه امرن

بهترین نوع منبع تغذیه برای استفاده های صنعتی

منبع تغذیه انواع مختلف بسیاری دارد مانند منبع تغذیه خطی، منبع تغذیه ولتاژ بالا، منبع تغذیه قابل برنامه ریزی و… اما منبع تغذیه ای که امروزه در صنعت بیشترین استفاده را دارد منبع تغذیه سوئیچینگ است. از این رو شرکت امرن نیز تمرکز اصلی خود را بر تولید این منبع تغذیه گذاشته است. منبع تغذیه سوئیچینگ Switched-Mode Power Supplies یا به اختصار SMPS نسبت به منبع تغذیه های خطی که در گذشته استفاده میشد بازده بالاتر و اندازه و وزن کمتری دارد که آن را مناسب کرده است.

معرفی منبع تغذیه سوئیچینگ امرن

منبع تغذیه های سوئیچینگ کاربرد بسیاری دارند و در مواردی مانند شبکه های کامپیوتری و کامپیوترهای صنعتی، خطوط اتوماسیون کارخانه، سیستم های کنترل، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه استفاده می شوند. منبع تغذیه های امرن در رنج و مدل های مختلفی تولید می شوند که بتوانند هر نیازی را پاسخ گو باشند. مهم ترین سری های منبع تغذیه سوئیچینگ امرن سری های S8VK-C ،S8VK-G ،S8VK-S ،S8JX-G ،S8FS-C ،S8JX-P را میتوان نام برد. منبع تغذیه های امرن هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند اما ویژگی هایی مانند کارکرد در رنج گسترده ولتاژ برای جریان هم AC و هم DC، کارکرد در محدوده دمایی گسترده برای وقف پذیری با محیط، سیم کشی آسان و ترمینال های ورودی و خروجی مختلف، قابلیت نصب بر روی ریل های DIN، اندازه کوچک و رعایت استاندارد های بین المللی در آنها یکسان است. البته باید این را هم گفت که منبع تغذیه های سوئیچینگ در مجموع نسبت به مدل های دیگر پیچیدگی بیشتری دارند که باعث می شود تا کارکردن با آن در موارد خاص کمی دشوار تر باشد. برای دیدن اطلاعات کامل تر و دقیق تر همه انواع منبع تغذیه امرن میتوانید به وبسایت مهرسا یاسکاوا مراجعه کنید یا با شماره های آن تماس بگیرید. 

اما چرا امرن؟

امرن یا امرون (OMRON) یک شرکت قدیمی ژاپنی است که سال های سال به تولید محصولات اتوماسیون صنعتی مشغول است. محصولات این شرکت مثل دیگر شرکت های مطرح ژاپنی این عرصه به کیفیت بالا و به خصوص طول عمر طولانی شناخته شده اند. همین باعث شده است تا در میان صنعتگران چه در داخل ایران و چه در سطح دنیا امرن طرفداران زیادی داشته باشد.

محصولات این شرکت در زمینه های مختلفی از جمله صنعتی و تجهیزات اندازه گیری و تجهیزات پزشکی وسلامتی تولید می شود که در همه آنها موفق بوده است. اما در زمینه اتوماسیون صنعتی از سال 1933 و با شکل گیری کارخانه امرن همواره حرفی برای زدن داشته و با نوآوری های مختلف، بهینه کردن محصولات و اضافه کردن کاربرد های جدید به آنها در پیشرفت تکنولوژی صنعتی در قرن 20 میلادی نقش پر رنگی داشته است.

در کنار منبع تغذیه از دیگر محصولات مهم این شرکت انواع رله، SSR ها، تایمرهای صنعتی، اینورتر و درایو، سنسور فتوالکتریک امرن، PLC ها و فتوسل ها نام برد.

 مزایای خرید محصولات امرن ژاپن

بزرگترین مزیت خرید از امرن کیفیت بالای آن است. شاید از نظر قیمت در بازار نمونه های ارزان تری از آن وجود داشته باشد اما با توجه به کیفیت بالای امرن طول عمر آن بسیار بلند و خرابی آن کمتر است که همین باعث می شود در دراز مدت خرید از امرون صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. همچنین امکانات زیادی که دارد باعث می شود تا در شرایط گوناگون بتوان از آن استفاده کرد. و اگر آن را از نمایندگی اش بگیرید با خدمات پس از فروش مناسب میتواند خیالتان کاملا راحت باشد.

قیمت منبع تغذیه امرن در ایران

این محصول به دلیل اینکه یک محصول وارداتی است با تغییر قیمت ارز قیمت آن نیز تغییر می کند. و به همین دلیل متاسفانه عده ای بیش از حد قابل قبول به قیمت محصولات اضافه می کنند که البته مهرسا یاسکاوا تلاش می کند با ثابت نگه داشتن قیمت ها تا حد ممکن محصولات را به نرخ ثابت برساند. در مجموع اما منبع تغذیه امرن به نسبت کیفیت بالایی که دارد قیمت مناسبی دارد؛ شاید در ابتدا این طور به نظر نرسد اما بی شک در دراز مدت هر کسی متوجه آن خواهد شد.

دیگر شرکت های مطرح تولید کننده منبع تغذیه 

به جهت اهمیتی که این دستگاه در صنعت دارد شرکت های مختلف و بزرگ و کوچکی به تولید آن مشغول اند. شرکت هایی با قدمت بسیار بالا و از کشورهای اروپایی و آسیای شرقی زیادی منبع تغذیه تولید می کنند مانند شرکت فونیکس کنتاکت یا شرکت آتونیکس ره جنوبی. به عنوان مثال منبع تغذیه سوئیچینگ اتونیکس یکی از محصولاتی است که در سطح دنیا فروش خوبی دارد و با مزایای خوبی که دارد رقیب سرسختی برای منبع تغذیه امرن است.

اطلاعات کامل منبع تغذیه امرن

مهرسا یاسکاوا» نمایندگی فروش امرن در ایران

مهرسا یاسکاوا با بهره گیری از تجربه بالا و تعهد کارکنان در تلاش است تا با شرایط ایران بتواند بهترین محصولات صنعتی روز دنیا را برای صنعتگران فراهم کند و نیاز ایشان را پاسخ دهد. این شرکت انواع منبع تغذیه شرکت امرن را در رنج های مختلف با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش کامل عرضه می کند تا افراد بتوانند با خیال راحت از آن خرید کنند. برای اطلاع کامل از محصولات، مشاوره رایگان و خرید راحت محصولات با ما در ارتباط باشید.

021-66759200

021-66759200

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس