کد خبر 1197824
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

درباره اسپلیت و کولر گازی ال جی LG:

کمپانی ال جی محصولات متنوعی را در بازار جهان ارائه داده است، اما یکی از پرفروش‌ترین و متنوع‌ترین محصولات ال جی سیستم‌های خنک‌کننده آن می‌باشد. محصولات ال جی بر پایه تکنولوژی برتر، جهانی بودن، کیفیت تضمین شده، بهینه‌سازی در جهت کاهش هزینه‌ها و همچنین بازاریابی مؤثر و فروش بیشتر می‌باشند.

شرکت ال جی، از بزرگ‌ترین صادرکننده‌های کولر گازی ال جی در جهان می‌باشد. تولید این محصول در کارخانه ال جی بیش از ۱۲ میلیون دستگاه در سال است و همچنین حدود ۲۰% از کل بازار را در اختیار دارد که به‌واسطه این امر، به برترین سازنده جهانی این محصول در دنیا تبدیل شده است.

بهترین قیمت کولر گازی و اسپلیت ال جی کم مصرف - تاپ فروش

کارخانه‌های ساخت کولرهای گازی ال جی در شهر چانگ وان کره جنوبی واقع شده‌اند که از جمله پیشرفته‌ترین و مجهزترین کارخانه‌های فعال در این زمینه در جهان می‌باشد، زیرا دارای خطوط تولید بسیاری در جهت تولید کولرهای گازی خانگی و سیستم‌های خنک‌کننده تجاری هستند.

از دلایل قدرت و همچنین پیشرفت شرکت ال جی در تولید لوازم‌خانگی و کولرهای گازی داشتن نیروی انسانی ماهر، ابزار و تجهیزات پیشرفته و از همه مهم‌تر داشتن روحیه همکاری و تعلق خاطر کارکنان است. در راستای آن موضوع می‌توان گفت بیشترین و باکیفیت‌ترین آزمایشگاه‌هایی که در زمینه تولید محصولات مورداستفاده است، متعلق به شرکت ال جی می‌باشد.

تجهیزات تهویه مطبوع در واقع در گروه کالاهای سرمایه‌ای قرار می‌گیرند و نه صرفاً یک کالای مصرفی، به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم این نوع کالاها را تنها از سایت‌های تخصصی و با سابقه خریداری کنید. خریداری محصولات از سایت‌هایی که به‌صورت حرفه‌ای عرضه‌کننده این تجهیزات می‌باشند به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اطلاعات فنی و دقیق ارائه شده در آنها استفاده کنید.

همچنین در صورت لزوم، این امکان را به شما می‌دهد تا با کارشناسان و مهندسین تأسیسات مربوطه صحبت کنید و از مشاوره آنها بهره‌مند گردید و کالای مناسب‌تر و با قیمت بهتری را تهیه نمایید. این امر از تعویض یا عودت کولر خریداری شده شما جلوگیری خواهد کرد و خرید مطمئنی را برای شما به همراه خواهد داشت.

دلایل استقبال از کولرگازی ال جی در ایران

برند ال جی LG کولر اسپلیت‌های خوش‌نام و پرفروشی در بازار ایران دارا می‌باشد. از مهم‌ترین عوامل استقبال از کولرگازی‌های ال جی در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بالا و زیبایی محصولات
  • ارائه به‌روزترین مدل‌ها در هرسال و تجدید طراحی
  • محصولات دارای گارانتی و شبکه گسترده خدمات پس از فروش این محصولات توسط شرکت گلدیران
  • نصب رایگان در تمامی نقاط کشور
  • تبلیغات گسترده و همچنین تنوع کامل این برند

آنچه باید در مورد کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی ال جی بدانیم

کولرهای گازی و اسپلیت‌های ال جی از انواع کمپرسورهای روتاری، اسکرال و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر ساخته شده‌اند. رایج‌ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی، کمپرسور روتاری می‌باشد و در کولرهای گازی ایستاده با ظرفیت بالا عمدتاً از کمپرسورهای اسکرال استفاده می‌شود.

کولرهای گازی و اسپلیت‌هایی که از کمپرسور دارای اینورتر استفاده می‌کنند مصرف برق و انرژی کمتری دارند، این کولرها به‌عنوان کولر اسپلیت‌های کم‌مصرف شناخته می‌شوند. در کولرهای گازی ال جی معمولاً از دو نوع گاز مبرد R۲۲ و R۴۱۰ a استفاده می‌شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از نوع کمپرسور و گاز مبرّد به‌کاررفته در محصولات ال جی، بخش راهنمای ارائه شده در زیر هر یک از محصولات ال جی را مطالعه فرمایید.

تنوع مدل و ظرفیت در کولرهای گازی و اسپلیت‌های ال جی

ال جی مدل‌های متنوع با ظرفیت‌های متفاوتی از کولرگازی را تولید کرده است. مدل‌های تایتان، نیو تایتان، تایتان بیگ، نکست پلاس، نکست وان، تایتان آرت کول، نکست فایتینگ و همچنین مدل ایستاده از شناخته‌شده‌ترین مدل‌های کولرگازی و اسپلیت ال جی می‌باشند که می‌توانید انواع این مدل‌ها را در وب‌سایت فروشگاه تاپ فروش مشاهده نمایید.

 ویژگی‌های کولرگازی‌های ال جی:

  • تنوع فراوان مدل‌ها
  • ۶۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق با مدل‌های کم‌مصرف این برند
  • مدل‌های حاره‌ای در دمای +۶۰ درجه سانتیگراد قابلیت کارکرد دارند
  • فیلترهای چندگانه موجود در این محصولات با کاراییتصفیه هوا ضد آلرژی، ضدویروس، ازبین‌برنده گردوغبار
  • محصولات برند ال جی ساخت کشور کره هستند
  • این محصولات دارای ۵ سال گارانتی کمپرسور می‌باشند
  • ۱۸ ماه گارانتی کلیه قطعات دارند
  • ارائه ۱۰ سال خدمات پس از فروش در محصولات ال جی
  • نصب رایگان همراه با ۵ متر لوله و عایق رایگان
  • ضمانت گلدیران

نگاهی مختصر به تکنولوژی دوال اینورتر در محصولات ال جی

کولرگازی اسپلیت دوال اینورتر محصول شرکت ال جی، برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ در برلین معرفی شد. کمپرسور استفاده شده در این کولرهای جدید قابلیت این را دارند که تا ۷۰ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کنند و همچنین نسبت به کولرهای معمولی، هوا را تا ۴۰ درصد سریع‌تر خنک می‌کنند.

دوال اینورتر چیست؟

کمپرسورهای کولرگازی از نظر نوع کارکرد به دو مدل دور ثابت و دور متغیر که به اینورتر معروف هستند تقسیم می‌شوند. تنظیم دما در کمپرسورهای دور ثابت با خاموش و روشن شدن دستی کمپرسور انجام می‌شود، این کار در واقع به شبکه برق شوک وارد می‌کند و باعث سوختن و استهلاک کولرگازی می‌شود. اما در مدل‌های جدید با استفاده از تکنولوژی اینورتر از این مسئله که باید به‌صورت دستی کولر را خاموش و روشن کرد، جلوگیری کردند.

بهترین قیمت کولر گازی و اسپلیت ال جی کم مصرف - تاپ فروش

درواقع کولرهای گازی اینورتر به‌جای خاموش و روشن‌کردن مکرر کمپرسور و یا موتور کولر، به‌وسیله تغییر دور کمپرسور دمای فضا را کنترل می‌کنند که این فرایند باعث صرفه‌جویی در مصرف برق و جزو کولر گازی کم مصرف نیز محصوب می‌شود. در سیستم‌های تهویه مطبوع، دوال اینورتر به معنای کمپرسور چرخشی دوقلو است و دوقلو بودن این کمپرسورها است که باعث بهبود کارایی دستگاه اسپلیت می‌شود.

ویژگی‌های کمپرسور دوال اینورتر در اسپلیت‌ها

دوال اینورتر، نوع جهش‌یافته تکنولوژی اینورتر است که باعث می‌شود فرکانس چرخشی گسترده‌تری اینجا شود که این موضوع را مدیون وجود دو عدد روتر در کمپرسور با سرعت متغیر است. دوآل اینورتر امکان پرتاب باد تا بیش از ۹ متر را دارد، به همین دلیل محیط منزل را در سریع‌ترین زمان خنک می‌کند و این امر موجب می‌شود کمپرسور با سرعت کمتری کار کند.

با استفاده از تکنولوژی دوال اینورتر، سرعت قدرت سرد کنندگی بالاتر می‌رود و کارایی کمپرسور بهبود می‌یابد و همچنین باعث می‌شود که سروصدای آن کاهش یابد.

کولرگازی ال جی تا قبل از اینکه از موتورهای دوال اینورتر استفاده کنند دارای مشکلاتی بودند در واقع ال جی با استفاده از موتور Dual Inverter در محصولات خود توانسته است مشکلات موتورهای معمولی در زمینه کارایی، بهره‌وری و تولید صدا را حل کند و همچنین برق مصرفی کولرهای گازی را کاهش دهد. با این حساب شما هزینه کمتری برای قبض برق پرداخت می‌کنید.

این کولرها به شکلی طراحی شده‌اند که هوای خنک را به‌صورت مساوی در فضای اتاق پخش می‌کنند و شما هیچ‌گاه شاهد تفاوت دمایی در قسمت‌های مختلف خانه نخواهید بود. دوال اینورتر بسیار قدرتمند است و به‌واسطه این قدرت توانسته است درجه ISEER را از سازمان BEE در هند کسب نماید. دستگاه‌هایی که دارای تکنولوژی دوال هستند، می‌توانند در گرم‌ترین نقاط با گرمای ۶۵ درجه به‌خوبی کار کنند و فضا را به شکل بهینه و عالی خنک نمایند.

بهترین قیمت کولر گازی و اسپلیت ال جی کم مصرف - تاپ فروش

مشخصات و قیمت خرید کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری از تاپ فروش (topfroosh.com)

در این قسمت با شما عزیزان همراه هستیم تا در خصوص یکی دیگر از محصولات شرکت گری اطلاعات کامل تری در اختیارتان قرار دهیم. همان طور که می دانید کولرهای گازی در برند ها متفاوت و متنوعی در بازار موجود هستند و این موضوع به خوبی می تواند حاکی از این مورد باشد که علاقه افراد به اینگونه از محصولات به چه میزان است، در این قسمت به صورت تخصصی قصد داریم به معرفی و بررسی کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری بپردازیم و شما عزیزان را با این محصول آشنا سازیم اما در ابتدا قصد داریم در خصوص شرکت گری اطلاعات اندکی به شما منتقل کنیم تا شما نیز با این شرکت به خوبی اشنا شوید.

شرکت گری | شرکتی بسیار محبوب در زمینه تولید تهویه مطبوع

گری یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات مطبوع می باشد که در سال ۱۹۹۱ در کشور چین و در منطقه زوهای آن کشور تاسیس شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی به دلیل خدمات و تولید محصولات حرفه ای خود توانست نبض بازار را بر دست بگیرد و در سراسر کشور به صورت فعال بیش از ۳۰۰ نمایندگی کسب کند.

قیمت و خرید کولرگازی ال جی

انتخاب کولرگازی اینورتر یک امر سلیقه‌ای است و برعهده خود مشتری می‌باشد اما بهتر است که به این موضوع توجه داشته باشید که وجود کمپرسورهای اینورتر در کولرهای گازی، هزینه بالای مصرف برق را برای شما کاهش می‌دهد و آن را به حداقل می‌رساند. شرکت ال جی نیز مثل همیشه در این مورد به‌خوبی عمل کرده است تا بتواند رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل جلب نماید.

در سایت فروشگاهی تاپ فروش (https://topfroosh.com)چندین مدل از این کولرهای گازی موجود است که اگر قصد خرید کولرگازی ال جی را دارید، می‌توانید مشخصات فنی و قیمت این محصولات را با مراجعه به سایت مشاهده نمایید و در صورت تمایل خرید خود را ثبت بفرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس