کد خبر 1198182
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
روحانی نمایه

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم اقدس کشاورز ارشدی، «مادر شهیدان روزی طلب»، اظهار داشت: این مادر مومنه و اسوه فداکاری، بی شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، حجت الاسللام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان محمدحسن، محمدجواد و محمدمحسن روزی طلب را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم اقدس کشاورز ارشدی مادر شهیدان گرانقدر محمدحسن، محمدجواد و محمدمحسن روزی طلب از دلیر مردان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر مومنه و اسوه فداکاری که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب و نظام اسلامی، فرزندان عزیز خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی تقدیم کرد، بی شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

اینجانب این مصیبت را به مردم شریف استان فارس و خانواده محترم این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نهضت جهانی صلوات IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم@ زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر ازشهادت نیست@ حضرت امام خامنه ای@نثار ارواح پاک شهیدان اسلام ووالدینشان بخصوص این شهدای گرانقدر ووالدین بزرگوارشان 14 صلوات اهدا مینمائیم
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    0 0
    روحانی روح اش هم خبر ندارد بنیاد از طرف حسن تسلیت می گوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس