مهاجم محروم پرسپولیس به مشهد می‌رود

با بازگشت دو تن از بازیکنان هجومی به ترکیب تیم پرسپولیس یحیی گل محمدی علاوه بر در اختیار داشتن مهره های بیشتر در این پست باید با موضوع انتخاب بهترین ها هم درگیر باشد.

سرویس ورزش مشرق – با نگاهی به دیدارهای پیش روی پرسپولیس می توان دریافت این تیم در ابتدای سال جدید با وضعیتی متفاوت با آخرین روزهای سال قبل مواجه شده است. بازگشت مهدی ترابی از قطر پس از ناکامی در باشگاه العربی این کشور و اضافه شدنش به خط هافبک پرسپولیس موجب شد تا پرسپولیس یک قدم پیش از خط آتش خود یکی از مؤثرترین بازیکنان خود در دو فصل گذشته اش را بار دیگر در جمع نفراتش داشته باشد. بازیکنی که در قهرمانی های لیگ هجدهم و نوزدهم جزو ارکان اصلی و تأثیرگذار در ترکیب تیم های برانکو و یحیی گل محمدی محسوب می شد در نیم فصل زمستانی به پرسپولیس برگشت تا کنار مهدی عبدی و سایرین، قدرت تهاجمی تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است را بالاتر ببرد.

علاوه بر ترابی باید اشاره ای هم به اسامی دیگری مانند شهریار مغانلو کرد که پس از به ثمر رساندن ۱۳ گل برای پیکان در فصل پیش راهی لیگ پرتغال و تیم سانتا کلارا شد اما وقتی متوجه شد آب و هوای پرتغال به او نمی سازد به ایران برگشت و این بار به جای پیکان به پرسپولیس آمد تا در کنار دیگر مهاجمان این تیم و روبروی خط هافبک پرتوان سرخپوشان بخت خود را برای گلزنی های دوباره بیازماید.

از طرف دیگر با پایان یافتن محرومیت عیسی آل کثیر و حضور در تمرینات پرسپولیس وضعیت برای پرسپولیس باز هم بهتر شد. این بازیکن که در فینالیست شدن این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ از ارکان اصلی این تیم محسوب می شد در تابستان و با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست ولی با یک اقدام ظالمانه از سوی سران ای اف سی به محرومیتی ۶ ماهه محکوم شد ولی امروز در کنار سایر مهاجمان تیم باشگاهی اش به یکی از دغدغه های شیرین یحیی گل محمدی تبدیل شده تا در ادامه راه پرفراز و نشیب این تیم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ لرزه بر تن هر خط دفاعی بیندازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین RO ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    2 3
    چه تیمی بشه این پرسپوليس، فکر کنم ششتقلال که چه عرض کنم کل لیگ برتر رفته رو ویبره.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    3 4
    ,خخخخخ همچین نوشته انگار ریوالدو برگشته
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    1 0
    عشق فقط پیروزی
  • ح IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    0 1
    این داستان: دستان خالی یحیی
  • زهرا IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    1 0
    عجب تیمی بشه پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس